Konkurs organizowany jest corocznie przez Polską Izbę Przemysłu Targowego i wyłania najlepsze projekty wystawiennicze. Wśród lauretów konkursu małopolski rynek wystawienniczy reprezentowała firma Extend Vision, zajmując I miejsce w kategorii Ekspozycja Eventowa.
Zobacz również
– Zajęcie I miejsca w konkursie Ekspozycja Roku 2017 jest dla nas wyjątkowym wyróżnieniem i mobilizacją dla dalszej twórczej pracy – mówi Jacek Kisiała, wiceprezes zarządu Extend Vision – na sukces składa się praca naszego zespołu, w tym projektantów, koordynatorów i wykonawców, ale nie tylko. To też pełna współpraca z naszymi Klientami, którym tutaj należą się szczególne podziękowania za możliwość współtworzenia inspirujących projektów.
Nagrodzony projekt, autorstwa Macieja Maklesa, zrealizowany został dla firmy Adamed, podczas XXIII Zjazdu Polskiego Towarzystwa Neurologicznego w Gdańsku. Inspiracją dla projektu było samo miejsce, w którym odbywało się wydarzenie. Dzieki zastosowaniu morskich motywów i kolorystyki udało się osiągnąć prawdziwie wakacyjny klimat nadmorsiego kurortu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing