Wśród nagrodzonych znalazły się światowe koncerny, znane polskie firmy kosmetyczne oraz perspektywiczne startupy. Profesjonalne jury wybrało najlepsze produkty, firmy i osobowości, które w pełni zasługują na szeroką promocję ze względu na stojące za nimi wartości, jakość i wiarygodność.
Laureatami w tej edycji były zarówno kosmetyki znanych marek, np. L’Oreal Paris, Ziaja czy Pharmaceris, ale też produkty zgłoszone przez marki niszowe, takie choćby jak Krayna, Slaap czy Bosqie.
Zobacz również
Wśród nagród biznesowych statuetkę Love Cosmetics Awards w kategorii #Impactful Personal Brand otrzymała Dorota Soszyńska, współwłaścicielka firmy Oceanic. Nagroda #Best-In-Class Marketing trafiła do firmy Bielenda, a za działania w internecie i social mediach wyróżniono marki Neo Nail i Eveline Cosmetics.
Wszyscy laureaci reprezentują to co najlepsze w PL-Beauty. Zgodnie z maksymą Konkursu #brand #emotions #quality oferują konsumentom silne marki, za którymi stoi niepodważalna jakość i zaangażowanie emocjonalne.
Pomysłodawczynią i organizatorem konkursu jest Lidia Lewandowska – właścicielka firmy konsultingowej Cosmetics Insight Poland, ekspertka branży kosmetycznej oraz redaktor naczelna portalu WirtualneKosmetyki.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jurorami w konkursie są Jolanta Tkaczyk (Akademia Leona Koźmińskiego), Jagoda Prętnicka – Markiewicz (ekspertka social media), Jolanta Fraszyńska (aktorka), Maria Kowalczyk (dziennikarka, influencerka), Justyna Koziej (Dr Koziej Instytutu Badań Kosmetyków), Anita Błaszczak (dziennikarka Rzeczpospolitej) oraz Lidia Lewandowska (przewodnicząca jury).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W tym roku konkurencja była naprawdę olbrzymia. Ocenialiśmy zgłoszone produkty z wielu perspektyw i mogę z całym przekonaniem powiedzieć, że wygrali najlepsi z najlepszych. Gratuluję laureatom i wyróżnionym, dziękuję za zaufanie, jakimi branża obdarzyła ten projekt i już dziś zapraszam do udziału w kolejnej edycji Love Cosmetics Awards. Polska biznes kosmetyczny zasługuje na najlepszą promocję! – powiedziała Lidia Lewandowska.
Ze względu na bezprecedensową sytuację związaną z COVID oraz wspaniałą reakcję firm kosmetycznych na kryzys pandemii, organizatorka projektu LCA 2020 zorganizowała akcję specjalną „Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie”. – Dziękuję z całego serca wszystkim firmom zaangażowanym we wsparcie Fundacji. Po raz kolejny pokazaliśmy wielkie serce jako najpiękniejsza branża polskiej gospodarki – powiedziała Lidia Lewandowska.