Nagrody Love Cosmetics Awards 2020 rozdane

21 maja br. podczas wirtualnej ceremonii w mediach społecznościowych rozdane zostały nagrody w drugiej edycji konkursu Love Cosmetics Awards.
O autorze
1 min czytania 2020-05-25

Wśród nagrodzonych znalazły się światowe koncerny, znane polskie firmy kosmetyczne oraz perspektywiczne startupy. Profesjonalne jury wybrało najlepsze produkty, firmy i osobowości, które w pełni zasługują na szeroką promocję ze względu na stojące za nimi wartości, jakość i wiarygodność.

Laureatami w tej edycji były zarówno kosmetyki znanych marek, np. L’Oreal Paris, Ziaja czy Pharmaceris, ale też produkty zgłoszone przez marki niszowe, takie choćby jak Krayna, Slaap czy Bosqie.

Wśród nagród biznesowych statuetkę Love Cosmetics Awards w kategorii #Impactful Personal Brand otrzymała Dorota Soszyńska, współwłaścicielka firmy Oceanic. Nagroda #Best-In-Class Marketing trafiła do firmy Bielenda, a za działania w internecie i social mediach wyróżniono marki Neo Nail i Eveline Cosmetics.

Wszyscy laureaci reprezentują to co najlepsze w PL-Beauty. Zgodnie z maksymą Konkursu #brand #emotions #quality oferują konsumentom silne marki, za którymi stoi niepodważalna jakość i zaangażowanie emocjonalne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawczynią i organizatorem konkursu jest Lidia Lewandowska – właścicielka firmy konsultingowej Cosmetics Insight Poland, ekspertka branży kosmetycznej oraz redaktor naczelna portalu WirtualneKosmetyki.pl

Jurorami w konkursie są Jolanta Tkaczyk (Akademia Leona Koźmińskiego), Jagoda Prętnicka – Markiewicz (ekspertka social media), Jolanta Fraszyńska (aktorka), Maria Kowalczyk (dziennikarka, influencerka), Justyna Koziej (Dr Koziej Instytutu Badań Kosmetyków), Anita Błaszczak (dziennikarka Rzeczpospolitej) oraz Lidia Lewandowska (przewodnicząca jury).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W tym roku konkurencja była naprawdę olbrzymia. Ocenialiśmy zgłoszone produkty z wielu perspektyw i mogę z całym przekonaniem powiedzieć, że wygrali najlepsi z najlepszych. Gratuluję laureatom i wyróżnionym, dziękuję za zaufanie, jakimi branża obdarzyła ten projekt i już dziś zapraszam do udziału w kolejnej edycji Love Cosmetics Awards. Polska biznes kosmetyczny zasługuje na najlepszą promocję! – powiedziała Lidia Lewandowska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ze względu na bezprecedensową sytuację związaną z COVID oraz wspaniałą reakcję firm kosmetycznych na kryzys pandemii, organizatorka projektu LCA 2020 zorganizowała akcję specjalną „Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie”. – Dziękuję z całego serca wszystkim firmom zaangażowanym we wsparcie Fundacji. Po raz kolejny pokazaliśmy wielkie serce jako najpiękniejsza branża polskiej gospodarki – powiedziała Lidia Lewandowska.