Lojalność w segmencie B2B rządzi się innymi prawami niż ta kierowana do konsumentów. Należy tu zakładać inne cele, stosować odmienne mechanizmy, sięgać po inne motywacje. Jednak zarówno w świecie B2B, jak i B2C przemyślana inwestycja czasu i budżetu w tworzenie programów lojalnościowych przynosi każdej firmie korzystne efekty. Warto pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów, bo to oni w głównej mierze stanowić będą o długofalowym sukcesie marki.
W najnowszym raporcie przygotowanym przez redakcję „Marketer+” znajdziesz odpowiedzi na pytanie, jak lojalizować klientów B2B. Na ponad 20 stronach eksperci dzielą się praktyczną wiedzą i podpowiadają skuteczne rozwiązania w tej dziedzinie.
Zobacz również
Dzięki e-bookowi dowiesz się m.in.:
- po jakie nagrody sięgać, by odpowiednio zmotywować partnerów biznesowych,
- jakie są różnice między programami B2B i B2C,
- jak krok po kroku stworzyć program lojalnościowy dopasowany do potrzeb partnerów biznesowych,
- jakie mechanizmy najlepiej sprawdzają się w programach kierowanych do segmentu B2B,
- na jakie trendy w programach lojalnościowych należy zwrócić uwagę w 2017 roku,
- jakie są psychologiczne podstawy lojalności,
- jak stworzyć brief dla zewnętrznych dostawców usług lojalnościowych,
- co należy zmienić w działaniach marketingowych, aby spełnić oczekiwania klientów i zdobyć ich lojalność.
Wejdź na stronę „Nagrody w biznesie” i pobierz już dziś bezpłatny e-book.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing