Nagrody w biznesie – pobierz bezpłatny e-book i poznaj najnowsze trendy

Nagrody w biznesie – pobierz bezpłatny e-book i poznaj najnowsze trendy
O lojalności konsumenckiej powiedziano i napisano już wiele. Ale walka o uwagę i zaangażowanie odbiorców trwa także w segmencie B2B. Jak sprawić, aby Twoi partnerzy biznesowi wybierali jak najczęściej właśnie Ciebie? Pobierz e-book i sprawdź!
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Lojalność w segmencie B2B rządzi się innymi prawami niż ta kierowana do konsumentów. Należy tu zakładać inne cele, stosować odmienne mechanizmy, sięgać po inne motywacje. Jednak zarówno w świecie B2B, jak i B2C przemyślana inwestycja czasu i budżetu w tworzenie programów lojalnościowych przynosi każdej firmie korzystne efekty. Warto pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów, bo to oni w głównej mierze stanowić będą o długofalowym sukcesie marki.

W najnowszym raporcie przygotowanym przez redakcję „Marketer+” znajdziesz odpowiedzi na pytanie, jak lojalizować klientów B2B. Na ponad 20 stronach eksperci dzielą się praktyczną wiedzą i podpowiadają skuteczne rozwiązania w tej dziedzinie.

Pobierz bezpłatny e-book

Dzięki e-bookowi dowiesz się m.in.:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • po jakie nagrody sięgać, by odpowiednio zmotywować partnerów biznesowych,
  • jakie są różnice między programami B2B i B2C,
  • jak krok po kroku stworzyć program lojalnościowy dopasowany do potrzeb partnerów biznesowych,
  • jakie mechanizmy najlepiej sprawdzają się w programach kierowanych do segmentu B2B,
  • na jakie trendy w programach lojalnościowych należy zwrócić uwagę w 2017 roku,
  • jakie są psychologiczne podstawy lojalności,
  • jak stworzyć brief dla zewnętrznych dostawców usług lojalnościowych,
  • co należy zmienić w działaniach marketingowych, aby spełnić oczekiwania klientów i zdobyć ich lojalność.

Wejdź na stronę „Nagrody w biznesie” i pobierz już dziś bezpłatny e-book.

Słuchaj podcastu NowyMarketing