Nagrodzono najlepszych specjalistów i firmy z branży Contact Center

9 czerwca odbyła się XII gala konkursów Contact Center (Złota Słuchawka i Telemarketer Roku), największego wydarzenia branży CC organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
O autorze
2 min czytania 2020-06-15

Uroczysta gala wręczenia nagród przebiegała w tym roku w formie online za pomocą platformy Facebook. Galę poprowadził Marcin Sosnowski Dyrektor Obszaru CC w SMB i Adam Pluciński, przewodniczący Jury, CEO w Circinus Training Center.  Jury przyznało w tym roku nagrody i wyróżnienia w 6 kategoriach Złotej Słuchawki oraz 5 kategoriach Telemarketera Roku, przyznano także nagrody specjalne w tym Grand Prix Telemarketera Roku.

Gala konkursów CC to największe święto branży CC. Dwugodzinne wydarzenie zgromadziło ponad 300 osób, które aktywnie uczestniczyły w uroczystości. Dzięki zaaranżowanym przez SMB wirtualnym pokojom, z którymi łączyli się organizatorzy  podczas realizacji, można było zobaczyć jak świętują zwycięskie zespoły. Galę urozmaicił quiz poprowadzony przez Pawła Krzywickiego z Pracowni Gier Szkoleniowych.

Zwycięzcy w kategoriach Złota Słuchawka:

Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Złota Słuchawka: Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, Pekao Direct
  • Wyróżnienie: Zespół Statusu Szkody i Świadczenia Centrum Zdalnej Obsługi Klienta, PZU
  • Wyróżnienie: „Jestem z papieru” Zespół Telesprzedaży Publikacji Papierowych, Wolters Kluwer Polska

Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center

  • Złota Słuchawka: Zespół Szkoleń i Rozwoju II, Alior Bank
  • Wyróżnienie: Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników, Pekao Direct

Kategoria Najlepszy Team Leader

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Złota Słuchawka: Jerzy Szajnar, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Złota Słuchawka: Brak
  • Wyróżnienie: #Śniadanie Mistrzów, Bank Millennium

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami

  • Złota Słuchawka: Innogy, za projekt Strefa Silver Innogy
  • Wyróżnienie: Bank Millennium, za projekt Crisis Team

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

  • Złota Słuchawka: Voice Contact Center, za projekt ECE „eTOR electronic TURNOVER Reporting”

Nagroda specjalna Najlepszy PraCCodawca

  • Nagroda główna: Pekao Direct

Nagroda specjalna Technologia doskonaląca działalność contact center

  • Nagroda główna: Orange Polska, za projekt Max-IVR i droga do Doradzców Organizacja pracy Call Center
  • Wyróżnienie: Pragmatists, za projekt Talkie.ai

Nagroda specjalna Contact center w marketingu zintegrowanym

  • Nagroda główna: Voice Contact Center, za projekt Biuro Obsługi Klienta Volvo

Telemarketer Roku 

Kategoria Obsługa klienta

  • Telemarketer Roku: Agnieszka Kostrzewska, PZU
  • Wyróżnienie: Agnieszka Kieszek, DHL Parcel Polska

Kategoria Helpdesk 

  • Telemarketer Roku: Maria Pacek, Alior Bank
  • Wyróżnienie: Przemysław Cieszyński, Alior Bank

Kategoria Sprzedaż outbound

  • Telemarketer Roku: Mateusz Woźniak, Alior Bank

Kategoria Windykacja

  • Telemarketer Roku: Anna Stankowska, PKO BP
  • Wyróżnienie: Marek Makowski, BEST
  • Wyróżnienie: Marta Żukowska, BEST

Kategoria Czat obsługowy

  • Telemarketer Roku: Emilia Bartkowska, Bank Millennium

Nagroda Specjalna „Customer Experience”

  • Nagroda główna: Marzena Drewnowska, mBank

Grand Prix Telemarketera Roku 2020

  • 4Life Direct

– Tegoroczne konkursy były dla nas ogromnym wyzwaniem organizacyjnym. W obradach jury Telemarketera Roku uczestniczyło 35 jurorów oraz 17 Złotej Słuchawki. Wszystkie spotkania odbywały się w trybie zdalnym. Ze względu na liczbę zgłoszonych prac i zaangażowanych w ocenę osób, poświęciliśmy łącznie kilkaset godzin na oceny indywidulane i obrady w formie on-line. Naszym celem było wybranie najlepszych zgłoszeń, określenie najwyższych standardów prowadzenia rozmów oraz zarządzania jednostkami CC. Dzięki tej pracy powstał wysokiej jakości wkład merytoryczny do dalszych prac Rady ds. Rynku CC przy PSM SMB. Jednostki CC to nowoczesne, profesjonalnie zarządzane, miejsca pracy, które wnoszą wymierny wkład w budowę wartości marki, co w obecnej sytuacji związanej z izolacją, okazało się szczególnie ważne – wyjaśnia Urszula Zarańska, dyrektor Ggeneralna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

W trakcie gali odbył się quiz, w którym zwycięzcy otrzymali bilety na przyszłoroczną galę konkursów CC. Dzięki pytaniom zadanym w quizie branża zadecydowała o tym, że: oficjalnym kolorem branży powinien zostać złoty, nazwa konkursu Telemarketer Roku pozostaje bez zmian. Dowiedzieliśmy się też, że jako najtrudniejszą spośród czterech (sprzedaż, obsługa klienta, help desk, windykacja),  uczestnicy oceniają pracę wykonywaną przez pracowników windykacji, 53% pracowników CC zgromadzonych na gali pracuje obecnie wyłącznie zdalnie ( 28% w trybie mieszanym, 19% stacjonarnie w biurze), ruch w CC to ok 50% połączenia klienta z CC i ok 50% połączenia CC z klientem. 

Gala przygotowana została we współpracy z Digital Knowledge Village, a partnerami byli: Kontel, Poly, Alfavox, Deviniti, Freshworks, Cludo Contact Center, Pracownia Gier Szkoleniowych, Atmoscope, Trampoline Company Powered by Thalento, Efektum, Unique One, Core law Grzybowski & Pilc, Circinus Training Center, Wedo, ZPF Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, CCNEWS, Na Słuchawkach, Outsourcing Portal,  Outsourcing&More, Biuletyn Obsługi Klienta.