Marka Heinz, producent kultowych sosów, co roku przygotowuje jedyną w swoim rodzaju walentynkową propozycję dla fanów. Tym razem, na przekór konwenansom, mainstreamowym czekoladkom i truskawkom z szampanem, proponuje coś, co zasmakuje wszystkim miłośnikom dobrego smaku i street foodu. Aby wspomóc w miłosnej potrzebie, Heinz i Bobby Burger łączą siły, by pomóc stworzyć unikalny prezent. W ramach współpracy, marki dają możliwość spersonalizowania wybranego z menu burgera poprzez wypalenie na bułce osobistych życzeń dla swojej drugiej połówki. Zaskoczenie gwarantowane, a wraz z nim – walentynkowa kolacja.
Jak to zrobić?
Zobacz również
Na fanpage’u marki Heinz trwa konkurs, w którym trzeba odpowiedzieć na pytanie zadane w walentynkowym poście. Dziesięciu zwycięzców będzie mogło zamówić burgera z autorskimi życzeniami walentynkowymi, które laserowo zostaną wypalone na wierzchu burgerowej bułki. Pyszne zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany adres 14 lutego.
Konkurs trwa od piątku 5 lutego do wtorku 9 lutego. Akcja odbywa się na terenie Warszawy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]