Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce – zestawienie YouTube Ads Leaderboard za luty 2015

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów.
O autorze
1 min czytania 2015-03-17

Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube. 

Lutowy ranking otwiera walentynkowy spot firmy Durex. Kolejna pozycja na pewno ucieszy pasjonatów gier bo na drugim miejscu uplasowała się reklama emitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl, w której Liam Neeson grozi zemstą graczowi o pseudonimie BigBuffetBoy85. Za nią zwiastun Firestarter-Just Cause 3, który złowieszczo zapowiada rychły koniec świata. Kolejne miejsce w zestawieniu zajmuje spot Play – Ania Mucha i Kuba Wojewódzki wspominają dawne czasy. Ranking zamyka natomiast reklama Disney Channel promująca serial o szkolnych przyjaźniach – komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard, luty 2015


*oglądalność w lutym

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube znajdziecie TUTAJ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing