Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
– Marcowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera premiera najnowszego smartfona z serii Galaxy – S6 oraz S6 Edge. Na drugim miejscu uplasował się niesforny miś promujący „miodzio starter” Plusha – pre-paid marki Plus. Na podium znalazła się także reklama nowej serii superbohaterów Marvel Avengeres. Kolejne miejsce zajęła reklama Malmy, która proponuje spaghetti bolognese z nieco innej perspektywy – Alfredo i Leonardo sprawdzają czy do przepisu na włoską potrawę potrzebne są pomidory. Ranking zamyka kolejna odsłona kampanii reklamowej flagowego smartfona firmy Samsung – komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.
Zobacz również
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard marzec 2015