TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce – zestawienie YouTube Ads Leaderboard za marzec 2015

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów.
O autorze
1 min czytania 2015-04-15

Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube. 

– Marcowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera premiera najnowszego smartfona z serii Galaxy – S6 oraz S6 Edge. Na drugim miejscu uplasował się niesforny miś promujący „miodzio starter” Plusha – pre-paid marki Plus. Na podium znalazła się także reklama nowej serii superbohaterów Marvel Avengeres. Kolejne miejsce zajęła reklama Malmy, która proponuje spaghetti bolognese z nieco innej perspektywy – Alfredo i Leonardo sprawdzają czy do przepisu na włoską potrawę potrzebne są pomidory. Ranking zamyka kolejna odsłona kampanii reklamowej flagowego smartfona firmy Samsung – komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard marzec 2015

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj