„Najlepiej Ci w byciu sobą”: Katarzyna Nosowska w wiosenno-letniej kampanii Zalando

„Najlepiej Ci w byciu sobą”: Katarzyna Nosowska w wiosenno-letniej kampanii Zalando
Zalando, europejska platforma online dla mody i stylu życia, startuje z nową kampanią „Najlepiej Ci w byciu sobą”, której ambasadorką została artystka i piosenkarka Katarzyna Nosowska. Kampania zachęca do celebrowania autentyczności poprzez modę oraz do odpuszczenia rzeczy, które nam nie pasują i wybrania tego, co dla nas naprawdę ważne.
O autorze
0 min czytania 2024-05-15

Wszystko to bez konieczności udowadniania czegokolwiek komukolwiek.

fot. Zalando

Katarzyna Nosowska, polska wokalistka i twarz projektu, znana z unikatowego i bezkompromisowego stylu doskonale reprezentuje ideę kampanii „Najlepiej Ci w byciu sobą”. Pokazuje, jak celebrować dojrzałość, w której zyskujemy pewność siebie i zaufanie do własnych wyborów. Wiosenne stylizacje w kampanii zostały wybrane spośród tysięcy marek dostępnych na Zalando, pasujących na różne okazje z myślą o nieprzewidywalnej, polskiej pogodzie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencją odpowiedzialną za strategię i koncepcję kreatywną kampanii było 180heartbeats + JUNG v.MATT, a jej realizację zapewniło studio Shoot Me Visual Artists. Reżyserem wszystkich reklam był Arek Nowakowski, a za talent management odpowiedzialna była agencja Lettly.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się