Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, organizator konkursów KTR i Innovation AD #Award, ufundował dwie nagrody w postaci akredytacji na 63. Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2016 – najbardziej prestiżowy konkurs z obszaru reklamy i komunikacji.
W tym roku SAR przekaże dwie akredytacje canneńskie na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions, który odbędzie się w dniach 18-25 czerwca. Jedna akredytacja CLASSIC PASS obejmująca 8 dni wszystkich atrakcji, debat i networkingu trafi na ręce Klienta Roku KTR. Druga zostanie przekazana zwycięskiej firmie konkursu Innovation AD #Award – akredytacja ta skierowana jest na część poświęconą innowacyjności, Lions Innovation.
Zobacz również
Konkurs KTR to ponad tysiąc zgłoszonych prac, 13 kategorii i ok. 100 mieczy KTR rocznie. Miecz, nagroda KTR, to wyróżnienie nie tylko dla poszczególnych twórców czy agencji również ale również dla reklamodawcy roku. Wśród laureatów z poprzednich lat znaleźli się: Canal + cyfrowy, Polkomtel, Telekomunikacja Polska S.A, Tesco, ING Bank Śląski, Grupa Maspex Wadowice oraz NC +.
“To nagroda szczególna, przyznawana nie za konkretne prace, ale za marketingową wirtuozerię. Nierzadko na taki sukces składa się praca kilku agencji obsługujących jedną markę. Całokształt działań w danym roku związanych z szeroko pojętą komunikacją reklamową. Nagradzamy tam konsekwencję, odwagę, dbałość o jakość komunikacji w każdym z jej obszarów.” -powiedział Przemek Bogdanowicz, przewodniczący KTR .
W konkursie Innovation AD #Award ranking firm tworzony jest w oparciu o punktację przyznawaną za zdobyte nagrody. Za każdą, która otrzyma Nominację firma zyskuje 2 punkty, za Brąz – 4 punkty, za Srebro – 6 punktów, za Złoto – 8 punktów, a za Grand Prix – 12 punktów. W przypadku współzgłoszeń każdy z podmiotów otrzymuje po 50% wyżej wymienionych punktów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„Postanowiliśmy wyróżnić w tym roku firmę, która zdobędzie najwięcej punktów w rankingu za swoje osiągniecia, bo to niezwykle ważne, aby wspierać tak delikatną i trudną materię, jaką jest innowacja. Często jej wdrożenie poprzedza żmudny proces przekonywania do niej odbiorców i decydentów, którym rozsądek przypomina o ryzyku porażki. Wiemy, jak trudno jest wyjść ze strefy komfortu, zrobić coś inaczej, mieć odwagę. Dlatego dla nas każda nagroda jest wielka. Każda nominacja, każdy kolor nagrody, każde Grand Prix jest świadectwem, że zdaniem jurorów bezapelacyjnie nastąpiła zmiana w zastanej rzeczywistości. Tą akredytacją chcemy promować talenty – firmy i ludzi za ich odwagę.” – powiedziała Anna Zimecka, Project Director w SAR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ubiegłym roku SAR został nagrodzony przez Organizatorów Festiwalu Cannes Lions BRĄZOWYM LWEM dla Przedstawiciela Roku za całoroczną współpracę i promocję. „To poważne wyróżnienie dla naszej organizacji – mówi Paweł Tyszkiewicz Dyr. Zarz. SAR – ale nie byłoby go, gdyby nie nasze agencje i ich klienci zgłaszający prace do konkursu. Mamy, jako środowisko, dużo do zrobienia, by powstające w Polsce prace wygrywały nagrody w Cannes.”
Więcej informacji na stronie oraz pod adresem.