To kolejna, po „Przewodniku CM” wydanym w 2014 roku, publikacja grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji.
Publikacja jest efektem zbiorowej pracy grupy Content Marketingu działającej w strukturach IAB Polska. Powstanie ebooka ma na celu dostarczenie specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia oraz inspiracji opartej na wybranych przykładach skutecznych kampanii content marketingowych z rodzimego rynku.
Zobacz również
Publikacja składa się ze zbioru 20 case studies kampanii content marketingowych, które zostały przedstawione z uwzględnieniem podziału na komunikację B2B oraz B2C. Autorzy przeanalizowali kampanie pod kątem ich celów, czasu trwania, grupy docelowej i osiągniętych rezultatów.
– Wydanie ebooka poświęconego efektywnym kampaniom content marketingowym, jakie obserwowaliśmy na polskim rynku w ostatnich miesiącach, to naturalny krok w realizowaniu edukacyjnej misji Grupy w tej młodej dziedzinie e- marketingu. Ponadto w kwietniu uruchomiliśmy również fanpage’a grupy pod nazwą – ContentLab IAB Polska, na który dzielimy się wiedzą i inspirujemy marketerów w obszarze Content Marketingu” – informuje Barbara Stawarz, CEO agencji Content King, oraz szefowa Grupy CM.
Ebooka można pobrać na stronie IAB Polska pod adresem.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing