Najlepsze case studies Content Marketingu w publikacji IAB Polska

Grupa Content Marketingu, działająca w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, przedstawia ebooka zatytułowanego „Najlepsze przykłady w Content Marketingu”.
O autorze
1 min czytania 2015-05-06

To kolejna, po „Przewodniku CM” wydanym w 2014 roku, publikacja grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji.

Publikacja jest efektem zbiorowej pracy grupy Content Marketingu działającej w strukturach IAB Polska. Powstanie ebooka ma na celu dostarczenie specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia oraz inspiracji opartej na wybranych przykładach skutecznych kampanii content marketingowych z rodzimego rynku.

Publikacja składa się ze zbioru 20 case studies kampanii content marketingowych, które zostały przedstawione z uwzględnieniem podziału na komunikację B2B oraz B2C. Autorzy przeanalizowali kampanie pod kątem ich celów, czasu trwania, grupy docelowej i osiągniętych rezultatów.

– Wydanie ebooka poświęconego efektywnym kampaniom content marketingowym, jakie obserwowaliśmy na polskim rynku w ostatnich miesiącach, to naturalny krok w realizowaniu edukacyjnej misji Grupy w tej młodej dziedzinie e- marketingu. Ponadto w kwietniu uruchomiliśmy również fanpage’a grupy pod nazwą – ContentLab IAB Polska, na który dzielimy się wiedzą i inspirujemy marketerów w obszarze Content Marketingu” – informuje Barbara Stawarz, CEO agencji Content King, oraz szefowa Grupy CM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ebooka można pobrać na stronie IAB Polska pod adresem. 

Profil ContentLab IAB Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się