Co roku konferencja przyciąga uwagę agencji i marketerów, którzy śledzą rynkowe trendy i chcą poznać najlepsze kampanie roku. Eksperci branży prezentują tu konkretne projekty i konkretne rozwiązania.
– Bardzo nas cieszy rosnąca liczba zgłoszeń do konkursu od mniejszych agencji, które bez zbędnych kompleksów stają w szranki z największymi graczami na rynku. Od dłuższego czasu staramy się tak pokierować rozwojem konkursu, aby dominujące znaczenie miały dobry pomysł, strategia, efekt czy odwaga. Budżet nie powinien przesłaniać tych elementów. Widzimy, że powoli mniejsi gracze dostrzegają i podzielają naszą wizję – komentuje Robert Wielgo, CMO i członek zarządu IAB Polska.
Zobacz również
Presja efektywności i zwrotu z inwestycji zdominowała w ostatniej dekadzie myślenie o kampaniach online. Dopiero od niedawna szeroko dyskutowane są parametry jakościowe takie jak viewability czy brand safety, a analizie danych towarzyszy refleksja czy w czasach sztucznej inteligencji mamy pewność, że stoi za nimi prawdziwy człowiek. Z drugiej strony nie sposób nie zauważyć, że poza potęgą Big Data, zaczęliśmy dostrzegać potęgę emocji. Od refleksji nad tym, czy 2018 będzie rokiem Internet of Emotions rozpocznie się tegoroczna konferencja IAB MIXX Conference, podczas której eksperci rynku i autorzy najciekawszych kampanii zaprezentują trendy w reklamie online. Większość z nich to te, które uzyskały nominacje do IAB MIXX Awards 2017.
Konkretne case’y
Wśród kilkunastu prezentowanych kampanii znajdą się case’y dotyczące wpływu działań digitalowych na wynik sprzedażowy nowych usług (przykład Orange Finanse), kampanii bazującej na synergii świata online i offline oraz mierzenia wpływu działań digital na sprzedaż tradycyjną (płytki Tubądzin). Podczas konferencji będą też omawiane sekrety efektywnych działań content marketingowych i sposoby mierzenia ich (case Bridgestone Bezpieczna). Jako ciekawy przykład przełamywania schematów w komunikacji będzie przedstawiana kampania Showmaxa, który zbudował świadomość wspomaganą konsumentów na poziomie 59% w zaledwie trzy miesiące dzięki działaniom promującym content i kino autorskie. Z kolei o tym, jak skutecznie mierzyć wpływ kampanii digital na zakupy w sklepach stacjonarnych opowiedzą twórcy kampanii dla sieci Żabka. Jak wykorzystać kreatywną technologię do wsparcia tradycyjnej sprzedaży? O tym mówi case study projektu NMD VR Tokyo Tour, który wspierał wejście do wybranych sklepów modelu adidas NMD.
Przykładem mobile performance będzie z kolei kampania iTaxi, a działania wokół marki Samsung zilustrują kreację przy adaptacji, nadawania lokalnego kolorytu globalnej kampanii. Eksperci IAB MIXX Conference opowiedzą także o tym, jak chatbot w kampanii Desperadosa pokonał Landing Page i zmienił podejście do mechanizmów loterii. Prezentowanym przykładem możliwości wykorzystania nowoczesnej technologii (Machine Learning) do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych online będzie case Rainbow. Podczas konferencji będzie też przedstawiany przykład skutecznego storytellingu i sposoby wykorzystania potencjału lokalnej społeczności do budowania wizerunku marki regionalnej (kampania Specjal). Eksperci opowiedzą również o tym, jak marka może dać influencerowi możliwość stworzenia maksymalnie autentycznego contentu, który byłby jednocześnie ekscytujący dla fanów i spójny z wartościami marki (Play). Jedno z wystąpień będzie poświęcone temu, jak budować widownię online dla marki i jak wzmacniać więź z konsumentami (case Studia Tymbark).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Prelegenci
W gronie prelegentów znajdą się eksperci branży, przedstawiciele agencji i marketerów. Wśród nich: Marta Sułkiewicz, Chief Sales Officer w Gemius EMEA&APAC; Jakub Starzyk, Group Account Director OMD Optimum Media; Wojciech Starzewski, Digital Manager Digital Resolution (Grupa OMD); Michał Stobiecki, Dyrektor Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta iTaxi, Mieczysław Wiła, Koordynator ds. Nowych Mediów, Żabka; Agata Karwowska, Junior Brand Manager Desperados (Grupa Żywiec); Miłosz Jacyna, Social Media Director, K2 Media; Maciej Maliszewski, Strateg Technologiczny, K2 Digital Transformation; Tomasz Sąsiadek, Head of Client Service, Bluerank; Michał Jaworski, Dyrektor E-commerce, Rainbow S.A.; Filip Grześkowiak, Head of Creation Poznań, GoldenSubmarine; Mateusz Ciećwierski, Group Account Manager, GoldenSubmarine; Katarzyna Wierzchowska, Brand Manager, Grupa Żywiec; Marta Legutko, Junior Digital Marketing Manager w Play; Jakub Cieśluk, Head of Client Service w Artegence; Paulina Olender, Brand Communications Manager, Adidas; Anna Nowak, Product Development Manager, Posterscope Poland; Ilya Makei, Project Manager, Isobar Poland Group; Karolina Zagórska, Brand Manager marki Tymbark; Krystian Botko, CEO, Co-Founder TalentMedia; Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange Polska; Anna Gruszka, Chief Digital Officer, IPG Mediabrands; CEO, Reprise; Marta Sawicka, Account Director; Jacek Wójcik, Senior Copywriter; Karol Kowalski, Head of Content Marketing Showmax; Jacek Stefanowicz, Associate Creative Director, VML; Bartosz Szymeczko, Social Media Manager, Samsung Polska; Aleksandra Pawlińska, Strategic Project Manager, Media Impact Polska; Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Media Impact Polska; Przemysław Trzaskowski, Communication Manager, Bridgestone; Piotr Krawczyk, Kierownik Działu Marketingu, Grupa Tubądzin; Andrzej Ramel, Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej i Marketingu, Członek Zarządu, Grupa Tubądzin; Marcin Dłuski, Business Development Director, They.pl; Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director, They.pl, Michał Pronobis-Proński, Communication Leader, IKEA Retail, Weronika Sołtysiak, Account Manager, GREY.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program konferencji znajdziecie tuta.
Gala IAB MIXX Awards
Konferencja poprzedzi uroczystość rozdania nagród IAB MIXX Awards. Laureaci odbiorą statuetki podczas gali, która odbędzie się 30 listopada. Zostaną wtedy także wręczone nagrody za dokonania m.in. Marketer Roku, Agencja Roku czy Człowiek Roku.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.
Wydarzenie MIXX Awards & Conference jest objęte akredytacją DIMAQ.
Partnerzy
Co roku partnerami IAB MIXX Awards & Conference są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej.
Sponsorzy: Wirtualna Polska Media, Orange Polska, Coca-Cola, Grupa Onet-RAS Polska
Sponsor Konferencji: Gemius Polska, Citroën
Sponsorzy Kategorii: AMS, GetResponse, Harward Business Review, Grupa Onet-RAS Polska, Orange, TagLife, Wirtualna Polska Media
Partnerzy Medialni: interaktywnie.com, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Social Press, Wirtualna Polska Media, Wyborcza.pl
Współpraca: Moon Media Video, Newspoint, GoldenSubmarine
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły organizacje przedsiębiorców: BCC oraz Konfederacja Lewiatan
Oficjalny audytor: PwC
Więcej informacji tutaj..