„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania, która do tej pory zdobyła nagrody w konkursach polskich takich jak: MIXX – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR – Charity of the Year, 2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie, a także brąz w międzynarodowym konkursie CRESTA.
Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia. W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin. Oprócz wolontariuszy zrekrutowane zostały też 4 wielkie firmy: Nationale Nedernalden, BNP Paribas, Reckitt i Microsoft.
Zobacz również
The ANDYs to międzynarodowy konkurs reklamowy, którego nagrody przyznawane są od 1964 roku. Celem The ANDYs jest uhonorowanie najlepszych kreacji dla marek na świecie. Jest to pierwszy z dużych konkursów kreatywnych w roku, w związku z czym jest często postrzegany jako prognostyk nagród w sezonie konkursowym. W jego jury zasiadają najwybitniejsi eksperci z branży kreatywnej na świecie.
Oprócz Publicis Worldwide Polska w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL, realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]