Nowy rok, nowy ja – brzmi znajomo, co? Wszyscy obiecujemy sobie, że „od jutra” to już na pewno wyjdziemy biegać, zbierzemy się na siłownię, zaczniemy czytać więcej książek i zdrowiej jeść. W odpowiedzi na takie „obiecanki” Meta Quest i PUMA nawiązały ze sobą współpracę, a jej efektem jest…najmniejsza siłownia na świecie. Najmniejsza, bo o wymiarach 2x2m, a wyjątkowa tym bardziej, że trening odbywa się w mieszanej rzeczywistości. Wiecie, co to oznacza? Na ograniczonej przestrzeni macie nieograniczone możliwości, a więc – koniec wymówek!
Siłownia została zaprojektowana specjalnie z myślą o uruchomieniu jej właśnie w początkowym okresie nowego roku – wtedy, kiedy wszyscy rzucamy się do treningu i jeszcze raz rozpoczynamy (a przynajmniej próbujemy rozpocząć) przygodę ze zdrowym stylem życia. Jak to się przeważnie kończy – wszyscy dobrze wiemy. Zadaniem koncepcji mikro siłowni jest utrzymanie nas w ruchu – dlatego też w pełni wciągająca treningowa rzeczywistość w wersji rozszerzonej będzie dostępna we flagowych sklepach PUMA – w The East Side Mall i The Mall of Berlin – do 3 lutego. Chętni są proszeni o zapisanie się na 20-minutową sesję treningową, podczas której mogą sprawdzić się w sportowej rywalizacji – to wszystko oczywiście przy pomocy Quest 3, czyli nowych gogli VR od Meta Quest, obsługujących rzeczywistość mieszaną. Uczestnicy będą mogli wybierać spośród wielu możliwości i spróbować swoich sił m.in. w boksie, zumbie i treningu HIIT.
Zobacz również
Partnerstwo Meta Quest i marki Puma to wyjątkowe połączenie najnowszej technologii i sportu, którego głównym zadaniem jest przecież dostarczanie radości. Obie firmy zadeklarowały, że odpowiedzialne wykorzystanie rozwoju technologicznego i propagowanie zalet uprawiania aktywności fizycznej, to ważne dla nich wartości.
– Współpraca z Meta Quest doskonale wpisuje się w etos i wartości towarzyszące marce PUMA, które można zawrzeć w haśle „Forever Faster”. Dla nas była to świetna okazja do nawiązania kooperacji z liderem w dziedzinie rozwoju technologii VR i wykorzystania jej potencjału do pokazania, że w sporcie nie istnieją żadne ograniczenia – przyznaje Ivan Dashkov, dyrektor ds. nowych technologii marketingowych PUMA.
Kampania została opracowana przez agencję BBDO Germany i AMV BBDO London. Wydarzeniom na żywo towarzyszą działania w social mediach, tj. współpraca z influencerami czy udostępnianie specjalnie opracowanych na potrzeby kampanii treści edukacyjnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– To wymarzona współpraca dwóch kultowych marek, które są niedoścignione w swoich dziedzinach. Projekt Meta Quest i PUMA ma szansę zmienić sposób, w jaki ludzie postrzegają aktywność fizyczną, a sam trening uczynić jeszcze bardziej przystępnym, przyjemniejszym i ciekawszym. Styczeń jest idealnym momentem do wykorzystania tej niesamowitej energii, jaką ludzie przekładają na sport i kolejne próby zaprzyjaźnienia się ze zdrowym stylem życia – dodał Jonathan Deeb, CCO w BBDO Germany.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To co? Idziemy na trening?
Zdjęcie główne: Facebook
PS Meta wspiera wykorzystanie technologii VR w edukacji
Meta nawiązała współpracę z VR Heroes, jednym z największych studiów produkcyjnych VR w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma przekazała zestawy gogli Meta Quest 2, które zostaną wykorzystane w szeregu projektów edukacyjnych.
PS2 W VR szkolą się żołnierze, górnicy i menedżerowie. Wirtualna rzeczywistość to nie tylko gry
Branża VR proponuje coraz więcej rozwiązań dla różnych segmentów gospodarki. Wirtualna rzeczywistość to już nie tylko gry. W VR szkolą się służby mundurowe, górnicy, a nawet golfiści. Jakie zastosowania ma wirtualna rzeczywistość?