Stworzony przez producenta gier Vile Monarch symulator dorastania Growing Up pozwala na wcielenie się w dziecięcego bohatera, gdzie gracz kieruje zarówno codziennością, jak i podejmowaniem kluczowych decyzji w każdym okresie życia postaci – od niemowlęcia, przez dzieciństwo, lata dojrzewania aż do pełnoletności. Wybory wpływają na szereg zdolności bohatera (zbiór 200), a także na jego relacje z kluczowymi dla przebiegu gry postaci NPC (non-player characters), takich jak rodzice czy przyjaciele.
Setki graczy z niecierpliwością wyczekiwały premiery, a pierwsi dotarli do końca rozgrywki już w kilka godzin po wypuszczeniu gry do sprzedaży. Recenzje Growing Up publikują w swoich kanałach społecznościowych m.in. gamerzy (w tym m.in. Staszek iGRAszkowski, którego subskrybuje 139 tys. widzów) i gracze, którzy chętnie wyrażają swoje opinie w dedykowanym wątku na Discordzie.
Zobacz również
Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za budowanie świadomości produktu na arenie międzynarodowej za pomocą kanałów: Facebook, Twitter i Discord. Szereg działań obejmował opracowanie, realizację i optymalizację strategii komunikacyjnej, stworzenie key visualu komunikacji social media, oraz kreacja i prowadzenie dedykowanych profili na wspomnianych kanałach. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja PR Outreach.
– Jesteśmy szczęśliwi że mogliśmy stworzyć strategię i poprowadzić globalną komunikację Growing Up. To nie tylko kolejna szansa na pokazanie naszego know how i jakości komunikacji międzynarodowej ale też osobista przyjemność patrzeć jak dobrze gra jest przyjmowana przez zaangażowaną społeczność fanów – mówi Maciej Boroń, dyrektor zarządzający w Next Level Agency.
Muzykę do gry współtworzył polski zespół avant art pop, Mikromusic razem z Christianem Divine, lead writerem Life is Strange i Jimem Guthriem (m.in. Below, Sword & Sworcery, Planet Coaster, Reigns: Her Majesty).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing