Grupa Robocza Social Media IAB Polska przygotowała publikację zawierającą podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce.
– Niniejsze zestawienie jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media, działającej w strukturach IAB Polska. Materiał zawiera podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce. Publikacja została wzbogacona o wypowiedzi ekspertów zajmujących się markami z branż objętych ograniczeniami w reklamowaniu, a także komentarze prawników. Dzięki temu możemy zestawić teorię z praktyką oraz opiniami marketerów. Materiał skierowany jest do osób zajmujących się działaniami w kanałach digital, a w szczególności mediami społecznościowymi. Pragniemy podkreślić, że dokument nie ma charakteru prawnego. Natomiast wskazuje obszary, na które należy zwrócić szczególną uwagę, planując działania w mediach społecznościowych dla marek z branż regulowanych. Wierzymy, że ta publikacja będzie nie tylko interesująca dla czytelników, ale również pomocna podczas aplikowania do firm z branż regulowanych i w procesach przetargowych – mówi Barbara Drapała, head of social media, Performics (Publicis Groupe), szefowa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.
Zobacz również
Publikacja zawiera szczegółowe informacje dla regulacji w różnych kanałach social media dla branż:
- alkoholowej
- erotycznej
- gier i zakładów
- farmaceutycznej
- finansowej
- kosmetycznej
- spożywczej
- ubezpieczeniowej
- zbrojeniowej
Materiał do pobrania jest TU.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]