Opublikowany we wrześniu 2015 raport MMX® comScore wskazuje, że globalny zasięg kreacji Criteo wzrósł do 1,065 mld internautów, co odzwierciedla skalę działania i potencjał firmy, równocześnie plasując Criteo pod względem zasięgu na drugim miejscu po Google Display Network.
„W Polsce kreacje Criteo docierają do 16,7 mln z 20,4 mln użytkowników Internetu, co oznacza, że reklamodawcy współpracujący z nami, korzystają z możliwości zaangażowania odpowiednich konsumentów przy większej wydajności i skali. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że rozwiązania Criteo przyczyniają się do zwiększenia współczynnika konwersji i zmniejszenie kosztów sprzedaży coraz większej liczby reklamodawców, zarówno w Polsce jak i na całym świecie” – powiedziała Kamila Pater, Country Manager Poland w Criteo.
Zobacz również
W ciągu zeszłego roku firma Criteo wprowadziła kolejne innowacje technologiczne do swojego silnika oraz rozwiązanie cross-device, umożliwiając reklamodawcom angażowanie konsumentów personalizowanymi reklamami wyświetlanymi na dowolnym ekranie czy urządzeniu.
Kolejnym krokiem milowym w działalności firmy było rozszerzenie możliwości reklamy na urządzeniach przenośnych z wykorzystaniem dynamicznych reklam produktowych Facebook. Ponieważ użytkownicy chętniej korzystają z urządzeń mobilnych niż stacjonarnych, reklamodawcy Criteo są teraz w stanie wykorzystać działania marketingowe Facebook Exchange na dotarcie do użytkowników Facebooka na ich smartfonach.
W 2015 roku Criteo także mocno skupiło się na branży lotniczej i ogłosiło współpracę z Vayant Travel Technologies, dostawcą innowacyjnych sposobów wyszukiwania, wyceniania i sprzedaży połączeń lotniczych. Dzięki nawiązanemu partnerstwu cyfrowe reklamy Criteo prezentują ceny połączeń lotniczych w czasie rzeczywistym. Pozwala to na wyszukiwanie i prezentację podróżnym spersonalizowanych reklam najbardziej konkurencyjnych połączeń lotniczych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Dotarcie do miliarda internautów jest krokiem milowym dla Criteo i wzmacnia naszą pozycję w branży marketingu efektywnościowego” – powiedział Eric Eichmann , prezes i dyrektor operacyjny , Criteo . „Criteo współpracuje bezpośrednio z ponad 11 tys. czołowych wydawców z całego świata i wszystkimi głównymi sieciami Real-Time Bidding , co stawia nas w pozycji lidera w kwestii zapewnienia efektywności i skali, których marketerzy potrzebują dla swoich kampanii.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing