Misją nowej agencji jest tworzenie programów incentive, dzięki którym w każdej destynacji, w każdym budżecie i programie podróży uczestnicy mogą świetnie się bawić, a przy tym wpływać na małe wielkie lokalne sprawy. Każdy z autorskich scenariuszy dotyka co najmniej jednego z trzech obszarów tematycznych: WASTE, SOCIAL i NATURE. Zgodnie z claimem „world friendly incentive travel” wyjazdy najs.world są wyjątkowo przyjemne. Zarówno dla uczestników wyjazdu firmowego, organizacji planującej wyjazd, jak i dla planety. W ten sposób budowany jest świat, w jakim wszyscy chcemy żyć. Bardziej zrównoważony, pokojowy i dostatni.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Najs.world czerpie z doświadczeń biznesowych agencji Plej. Obie marki mają tych samych właścicieli i tę samą siedzibę. Na czele najs.world – jako head of incentive travel – stoi Urszula Nowak, od ponad 13 lat związana z branżą incentive.
Jesteśmy agencją sektora MICE, działającą przy posiadającej kilkanaście lat doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego agencji Plej. Dzięki temu z powodzeniem odpowiadamy na potrzeby największych podmiotów rynkowych i realizujemy istotne dla nich cele. Integrujemy, motywujemy i doceniamy uczestników wyjazdów. W innowacyjny sposób angażujemy biznes w nowy model podróżowania, pełen małych wielkich spraw. W ten sposób budujemy lojalne, zgrane i efektywne zespoły, które utożsamiają się z marką. Dbając o interesy klienta, dbamy równocześnie o pozytywny wpływ na zasoby przyrody i ludzi. Przede wszystkim jednak doradzamy markom, jak właściwie wykorzystać potencjał incentive travel – mówi Urszula Nowak, head of incentive w Plej.
Najs.world jest organizatorem firmowych wyjazdów incentive, wpisanym do Rejestru Organizatorów Turystyki pod numerem 2459.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Więcej na www.najs.world oraz na Li: linkedin.com/company/najsworld.
Słuchaj podcastu NowyMarketing