TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Najsłodsza reklama świata, czyli Petbarn Puppy and Kitten Club prezentuje… hołd dla opiekunów szczeniąt i kociąt

Najsłodsza reklama świata, czyli Petbarn Puppy and Kitten Club prezentuje… hołd dla opiekunów szczeniąt i kociąt
Jak zwrócić uwagę potencjalnych klientów na reklamę naszej firmy? Pokazać w niej małe psy i koty, bo to niezawodny sposób na przyciągnięcie uwagi. Na taki krok zdecydował się australijski Petbarn Puppy and Kitten Club.
O autorze
1 min czytania 2024-08-20

Minutowy film w reżyserii Arundati Thandur i zrealizowany przy dźwiękach kultowego „Love is all around” zespołu Wet Wet Wet (z odpowiednio dostosowanym do tematu kampanii tekstem), a do tego sceny po brzegi wypełnione młodymi kotami i psami. Oto przepis na sukces według australijskiego sklepu online Petbarn Puppy and Kitten. Internetowa platforma zajmuje się sprzedażą zabawek, akcesoriów i pożywienia dla psów i kotów, a także dostarczaniem informacji przydatnych podczas wychowywania zwierząt domowych.

– Musieliśmy pokazać, że Petbarn to miejsce, do którego należy się udać, jeśli chodzi o szczeniaki i kocięta. Tak się składa, że ​​małe psy i koty są najbardziej wyrazistymi i kochanymi stworzeniami wszech czasów. Postanowiliśmy więc wykorzystać ten fakt i zadziałać kompleksowo: od tekstu piosenki, przez scenografię, po pokazanie w reklamie jak największej liczby ras – tłumaczą Jared Wicker i Elaine Li, Dyrektorzy kreatywni Howatson+Company, agencji odpowiedzialnej za realizację działań.

Kampania Petbarn wystartowała 18 sierpnia 2024 roku i obejmuje media nadawcze, cyfrowe i zewnętrzne, a także media społecznościowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: Vimeo

PS OdKulis: „Niewidzialne psy”, czyli akcja Schroniska Na Paluchu, dzięki której czarne czworonogi wychodzą z cienia

W najnowszym odcinku cyklu #OdKulis pokazujemy akcję „Niewidzialne psy” zorganizowaną przez Schronisko na Paluchu i agencję Saatchi & Saatchi. Cel działań? Częstsze adopcje czarnych psiaków, które tak samo, jak inne czekają na wymarzony dom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się