Gdzie: Online lub Warszawa, Centrum Kreatywności Targowa
Kiedy: 28.11.2023 godz. 10:30
Zobacz również
WWW: https://www.datadrivendooh.pl/
Za ile: bezpłatna
W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Otaczający nas świat jest zdominowany przez cyfrowe innowacje – dotyczy to każdego obszaru naszego życia. Od transformacji cyfrowej nie ma odwrotu, a kwestią najważniejszą pozostaje efektywne jej wykorzystanie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gromadzimy terabajty danych, których przetwarzanie stanowi nie lada wyzwanie. To dane są sercem komunikacji opartej na digitalu – także tej jego części, która na rynku mediów wrzuciła drugi bieg. To Digital OOH – najszybciej rosnący segment całego rynku reklamy Out-of-Home. Co to oznacza w praktyce? Jak Digital OOH na naszych oczach stał się Data-Driven Digital OOH?
W tym roku chcemy bliżej przyjrzeć się widowni. Chcemy spojrzeć na nią z perspektywy różnych graczy rynku – agencji, które obsługują klientów; firm technologicznych, które budują narzędzia i badaczy rynku, którzy przybliżą zachowania widowni – i odpowiedzieć na pytanie jaka jest współczesna widownia.
Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:
- posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
- poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
- zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
- poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
- wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
- zdobądź 4 punkty za udział w konferencji do recertyfikacji DIMAQ (DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych)
Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą: Mats Rönne niezależny konsultant ds. marketingu, przewodniczący Outdoor Committee Sweden z wystąpieniem „OOH i crossmediowy pomiar widowni – szwedzkie doświadczenie” i Zuzanna Skalska z 360Inspiration – „Entropia – początek końca iluzji”.
Bądź z nami – tak jak lubisz. Online – przed ekranem swojego komputera lub stacjonarnie w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie wykorzystując dodatkowo możliwość networkingu. A wszystko całkowicie bezpłatnie.
NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji.