Klientów Empiku łączy ze sobą jedna, szczególna cecha – wrażliwość na to co wartościowe, na myśli, emocje i potencjał kreatywny, który tkwi w każdym z nas. Empik, poprzez swoją wyjątkową ofertę, towarzyszy nam od dawna w najbardziej intymnych chwilach – spotkaniach z własnym wnętrzem i w odkrywaniu tego, co może zgrać się z wnętrzem bliskich nam osób. Kampania świąteczna manifestuje tę cechę i pokazuje jak ogromną wagę ma ona w naszych relacjach, a przez to w naszym życiu – mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku.
Koncept kreatywny „Najważniejsze znajdziesz w środku” przygotowała Agencja Grey. Empik zachęca do tego, by nie zatrzymywać się na pierwszym wrażeniu, ale próbować zajrzeć do środka drugiej osoby. Po to, by ją naprawdę poznać, a co za tym idzie, obdarować ją tym, co dla niej najważniejsze. Poznanie drugiego człowieka przez kulturę to nie tylko idea najnowszej kampanii Empiku, ale też apel marki do jej konsumentów – podkreśla Mira Dobek.
Zobacz również
Reżyserem spotu reklamowego jest Bartosz Dombrowski a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny „Tyrka Studio”. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC.
Jak informuje Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku – Świąteczna kampania telewizyjna Empiku obejmująca m.in.TVN, Polsat oraz TVP ma dwie odsłony: wizerunkową i ta potrwa od 9 listopada do 18 grudnia oraz produktową, która będzie realizowana od 16 listopada do 23 grudnia.
Kampania zewnętrzna obejmuje również radio (sieć AGORA, RMF oraz RMF Classic, Trójka, Radio ZET, Chilli ZET), kino (Multikino, Cinema City, Helios), internet (YouTube i facebook) oraz prasę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Empik wyda kilka katalogów tematycznych prezentujących wybraną ofertę świąteczną – wyłączności produktowe, wydania specjalne, nowości oraz bestsellery. Będą to zarówno katalogi multibranżowe, jak i poświęcone jednej kategorii (np. książkom, grom planszowym czy muzyce). Dystrybucja tych wydawnictw będzie się odbywać bezpośrednio w salonach Empik oraz jako inserty do gazet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Layout „Najważniejsze znajdziesz w środku” w kilku różnych wersjach zaistniał również na nośnikach bezpośrednio w salonach – m.in. na plakatach, banerach w witrynach a także w sklepie internetowym empik.com.