Wydarzenie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem. Przybyło ponad 500 osób ciekawych najświeższego i kreatywnego spojrzenia na ilustrację, modę, design czy fotografię.
MUST SEE to zwieńczenie V edycji przeglądu See&Say i obraz młodej polskiej kreatywności, która jest naprawdę na światowym poziomie. Na wystawie można podziwiać prace młodych twórców wyróżnionych przez 50 ekspertów w aż 17 kategoriach. To jedyna taka wystawa w Polsce. – powiedział Wojciech Dagiel, pomysłodawca i wieloletni ekspert przeglądu See&Say.
Zobacz również
Dzięki tej niezwykłej ekspozycji można nie tylko zapoznać się z esencją tego, co obecnie dzieje się w branży kreatywnej, ale również podejrzeć trendy jutra.
Wystawa MUST SEE to ukoronowanie większego przedsięwzięcia, projektu See&Say, będącego jednym z najważniejszych działań Stowarzyszenia SAR. Od tego jak zdolni ludzie trafią do naszej branży zależy jej kondycja i jakość, ale także to, co świat reklamy będzie miał do zaoferowania w przyszłości. Poprzez projekt See&Say staramy się przyciągać najzdolniejszych. Zachęcamy, by pokazali swoje portfolia, a najlepsze z nich prezentowane są na wystawie. Na tej ekspozycji, niczym w soczewce, można zobaczyć, jak w przyszłości będzie wyglądać reklama w Polsce. Poziom jest niezwykle wysoki. Ekspozycję oglądałem z dużą przyjemnością i jestem przekonany, że wszyscy obecni goście również.” – powiedział podczas otwarcia wystawy Szymon Gutkowski, Prezes Stowarzyszenia SAR.
Wystawę będzie można zobaczyć do 18 lutego w godz. 7.00 – 21.00. Wstęp wolny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Serdecznie zapraszamy. Już dziś warto wiedzieć, co będzie jutro!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorem wystawy MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, LG, 180 Heartbeats + JUNG v. MATT, K2, Liquidthread, McCann&MRM, Opus B, Saatchi&Saatchi IS, Walk, EduWeb, Klub Agencji Eventowych, Związek Firm Public Relations, Rent Design, Upright Music, IDFX
Projekt Wystawy: 2HB studio.co, UVMW
Patroni Medialni: i-D, K Mag, Label, Next Gazeta.pl, Nowy Marketing, PRoto, Artinfo, Chillizet, Warszawawarsaw.com, Label, Magazyn Usta
Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Katowice, ASP Kraków, ASP Łódź, ASP Wrocław, Akademia Sztuki Szczecin, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, School of Form, Szkoła Mistrzów Reklamy