TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nałęczowianka i Carrefour z konkursem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”

Marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”.
O autorze
1 min czytania 2022-08-01

Ogólnopolski konkurs zorganizowany przez agencję UNQUE ONE, dotyczy wody Nałęczowianka i przebiega w sieciach sklepów Carrefour od 2 do 13 sierpnia br.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić dowolną zgrzewkę Nałęczowianki*, dokończyć zdanie: Nie śmiecę, bo myślę, że… i wysłać SMS pod numer 70711 (koszt 0,62 zł z VAT) w treści wpisując Nestle.numer z dowodu zakupu.odpowiedź na pytanie.

W konkursie do wygrania co tydzień po 15 bonów do sklepu Carrefour o wartości 100 zł, 200 zł i 300 zł. Za każde poprawne zgłoszenie Nestle przekaże Fundacji Ekologicznej Arka 10 zł na akcję „Kwiaty zamiast śmieci”.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, shelfstoppery) i reklamą w gazetce sieci Carrefour.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*Szczegóły dotyczące ilości i listy produktów promocyjnych w regulaminie akcji. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing