TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Napoje od Ekipy i marki Koral trafiły do sprzedaży

Napoje „EKIPA” powstały na fali inspiracji lodami Koral-Ekipa – oferowane są w puszkach z grafiką nawiązującą do opakowań lodów w dwóch smakach – cytryna i truskawka. Napoje produkuje Krynica Vitamin, dystrybucją oraz reklamą B2B zajmuje się firma Koral, a promocją konsumencką nowego produktu Ekipa.
O autorze
1 min czytania 2021-09-30

Nowy napój Ekipa to orzeźwiające oranżady gazowane o smaku cytrynowym i truskawkowym. Oferowane będą w puszkach o pojemności 250 ml w dwóch wersjach kolorystycznych – każda z nich smakowo i graficznie nawiązuje do lodów Koral-Ekipa, które pokochała młodzież w całej Polsce.

– Cieszymy się, że kolejny wspólny projekt, który tworzymy z Ekipą ma szczęśliwy finał, a napoje można już znaleźć na sklepowych półkach. Teraz smaki, które jako lody pokochała młodzież będą dostępne w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona, a przed nami bardzo trudna i ważna rola dystrybutora, ale razem z naszymi partnerami – zrobimy wszystko, aby napoje Ekipa stały się kolejnym hitem sprzedaży i cieszyły swoim smakiem naszych konsumentów. Zapraszamy do sklepów – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Na powstanie nowego napoju ogromny wpływ miała niespotykana popularność lodów Koral-Ekipa, które stały się nie tylko najlepiej sprzedającą się nowością w przeszło 40-letniej historii firmy – wyprzedzając o ponad 300% pozostałe nowości, ale i najlepiej sprzedającymi się lodami na patyku w sezonie 2021. Dlatego już na starcie nowe napoje Ekipa-Koral otrzymują ogromny kredyt popularności i mają szansę stać się kolejnym hitem sprzedaży.

Napoje „EKIPA” trafiły już do szerszej dystrybucji i są dostępne zarówno w popularnych sieciach handlowych – w kanale handlu nowoczesnego, ale także na rynku tradycyjnym, czyli w niezależnych punktach sprzedaży. Seria napojów jest limitowana ilościowo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj