Napoleon zarządza – każdy może poczuć się jak dziecko w Dzień Dziecka

W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour Napoleon przyłapuje swojego Lokaja w niecodziennej sytuacji… Lokaj otoczony górą zabawek, z ogromnym zaangażowaniem steruje samochodzikiem na pilota. Nie odrywa się od zabawy, nawet gdy do pokoju wchodzi Napoleon.
O autorze
0 min czytania 2018-05-15

I dobrze, ponieważ o tym jest nowe zarządzenie Napoleona: każdy ma się poczuć jak dziecko w Dzień Dziecka. Nawet Lokaj! Dlatego, z dekretu Napoleona w hiper i supermarketach Carrefour dostępna jest szeroka oferta zabawek – zaczynając od konsoli w super atrakcyjnej cenie po trampolinę z siatką, by zabawa nie miała końca.

Kampania startuje 15 maja 2018.

Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS. Elementem uzupełniającym są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi IS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj