W 2020 roku w ramach platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz” zaczęły się pojawiać dodatkowe elementy, zbliżające komunikację do odbiorców, takie jak np. charakterystyczny zwrot „Mają!”, który podkreśla, że na Allegro kupujący zawsze znajdą to, czego potrzebują.
Tak jak zmieniają się potrzeby konsumentów i rzeczywistość dookoła nas, tak też ewoluuje oferta i komunikacja Allegro. Obecnie zakupy chcemy i powinniśmy móc zrobić wszędzie, także bez konieczności fizycznego odwiedzenia sklepu. Liczy się dla nas nie tylko cena, ale i dostępność produktów oraz dostosowany do naszych potrzeb sposób dostawy. „Nasz największy sklep” to następny krok na platformie komunikacyjnej Allegro.
Zobacz również
Film „Pokój”, otwierający nowy rozdział platformy komunikacyjnej Allegro, to prosta życiowa historia. Opowieść o wnuczce, która – widząc problemy swojego dziadka – postanawia zaoszczędzić na dostawach dzięki usłudze Allegro Smart! na coś, co jest dla dziadka istotne.
Film otwiera ujęcie na rozchodzące się po horyzont neony sklepowe stworzone z ikony aplikacji Allegro podpisanej „Nasz największy sklep”. Są dosłownie wszędzie, tak jak klienci korzystający z Allegro.
– Allegro to miejsce odwiedzane przez miliony Polaków każdego dnia. Klienci mówią o nim „Nasz największy sklep”. Znajdą tu produkty w supercenach, korzyści takie jak darmowe dostawy i zwroty, najróżniejsze metody płatności, tysiące punktów odbioru czy dostawę kurierską. Zależało nam na silnym otwarciu, nowej komunikacji przy jednoczesnym pokazaniu, że Allegro jest zawsze blisko ludzi i ich potrzeb – mówi Adam Szałamacha, brand group manager Allegro.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W kampanii będzie można zobaczyć także wiele innych historii, które w pełen humoru sposób przybliżają „Nasz największy sklep”. Każdy ze spotów podbija kluczowe korzyści, które czekają każdego dnia na klientów Allegro, czyli atrakcyjna cena, szeroki wybór i wygodne dostawy. Opowiedzenie tych historii językiem filmowym zostało powierzone reżyserowi Szymonowi Pawlikowi. Moon Films odpowiadało za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponowali Wojtek Urbański i Patryk Kraśniewski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing