Do jej głównych zadań należeć będzie tworzenie kreatywnej wizji produktów i usług budowanych dla klientów, jak również odpowiedzialność za tę wizję w projektach wewnętrznych. Operacyjnie i menedżersko Natalia będzie sprawowała pieczę nad efektywnością zespołu projektantów oraz reprezentowała projektancki głos Mobee Dicka na zewnątrz organizacji.
– Niesamowicie ważną umiejętnością naszych projektantów jest, po pierwsze, intuicja biznesowa, dzięki której w naturalny sposób cele biznesowe klienta uzasadnione są użytkowością i użytecznością tworzonych przez nas projektów, a po drugie, szerokie kompetencje, które wykraczają daleko poza projektowanie pięknych interfejsów i wkraczają w strategiczne doradztwo. Natalia posiada obie te umiejętności i dzięki nim dołącza do zespołu menedżerskiego – komentuje ten awans Monika Mikowska, CEO Mobee Dick.
Zobacz również
Natalia jest absolwentką Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, gdzie zdobyła tytuły licencjata i magistra sztuki na kierunku grafika ze specjalizacją wizualizacja. Ukończyła również podyplomowe studia UX Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Prowadzi zajęcia z zagadnień związanych z projektowaniem, min. jako ekspert z obszaru prototypowania na studiach podyplomowych UX Design, prowadzi też wykłady gościnne i szkolenia. Zapał do dzielenia się wiedzą przełożyła na działalność pozazawodową, prowadząc bloga oraz największy kanał o projektowaniu na polskim YouTube „by Zebza”.
Dotychczasowe doświadczenie zdobywała realizując projekty dla firm takich jak Diebold Nixdorf, Bridgestone, EnveloBank, 3M, Aviva, Bayer Healthcare, Yamaha Polska czy MNiSW.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z Mobee Dick Natalia jest związana od początku 2017 roku, w której pracowała dotychczas jako architekt informacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing