Do jej głównych zadań należeć będzie tworzenie kreatywnej wizji produktów i usług budowanych dla klientów, jak również odpowiedzialność za tę wizję w projektach wewnętrznych. Operacyjnie i menedżersko Natalia będzie sprawowała pieczę nad efektywnością zespołu projektantów oraz reprezentowała projektancki głos Mobee Dicka na zewnątrz organizacji.
– Niesamowicie ważną umiejętnością naszych projektantów jest, po pierwsze, intuicja biznesowa, dzięki której w naturalny sposób cele biznesowe klienta uzasadnione są użytkowością i użytecznością tworzonych przez nas projektów, a po drugie, szerokie kompetencje, które wykraczają daleko poza projektowanie pięknych interfejsów i wkraczają w strategiczne doradztwo. Natalia posiada obie te umiejętności i dzięki nim dołącza do zespołu menedżerskiego – komentuje ten awans Monika Mikowska, CEO Mobee Dick.
Zobacz również
Natalia jest absolwentką Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, gdzie zdobyła tytuły licencjata i magistra sztuki na kierunku grafika ze specjalizacją wizualizacja. Ukończyła również podyplomowe studia UX Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Prowadzi zajęcia z zagadnień związanych z projektowaniem, min. jako ekspert z obszaru prototypowania na studiach podyplomowych UX Design, prowadzi też wykłady gościnne i szkolenia. Zapał do dzielenia się wiedzą przełożyła na działalność pozazawodową, prowadząc bloga oraz największy kanał o projektowaniu na polskim YouTube „by Zebza”.
Dotychczasowe doświadczenie zdobywała realizując projekty dla firm takich jak Diebold Nixdorf, Bridgestone, EnveloBank, 3M, Aviva, Bayer Healthcare, Yamaha Polska czy MNiSW.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Z Mobee Dick Natalia jest związana od początku 2017 roku, w której pracowała dotychczas jako architekt informacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing