Natalia Kaczmarek na muralu „We Got Now” marki New Balance

New Balance kontynuuje globalną kampanię „We Got Now”, której lokalną twarzą jest Natalia Kaczmarek. Mistrzyni olimpijska i dwukrotna medalistka ostatnich Mistrzostw Europy w ramach kampanii pojawiła się właśnie na wielkoformatowym muralu na warszawskiej Pradze.
O autorze
1 min czytania 2022-09-08

Bohaterami globalnej kampanii We Got Now są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym, co robią i robią to, co kochają najbardziej. W najnowszej odsłonie kampanii pojawiają się globalni ambasadorzy marki tacy jak holenderska biegaczka Femke Bol, dwukrotny mistrz NBA Kawhi Leonard, południowokoreańska piosenkarka IU, angielscy piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz nominowany do nagrody Grammy Jack Harlow.

Gwiazda Mistrzostw Europy na warszawskiej Pradze 

Do wyjątkowego grona dołączyła też Natalia Kaczmarek, która jest ambasadorką New Balance od 2017 r. Biegaczka była bohaterką działań prowadzonych w ramach kampanii We Got Now w Monachium podczas Mistrzostw Europy w lekkoatletyce.We wrześniu będziemy mogli zobaczyć ją na wielkoformatowym muralu na warszawskiej Pradze, przy ul. Zamoyskiego 37, w bezpośrednim sąsiedztwie PGE Stadionu Narodowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Natalia to młoda, ale utytułowana już biegaczka na 400 m. Jest aktualną mistrzynią Polski w biegu na 400 metrów, Mistrzynią olimpijską z Tokio w sztafecie mieszanej 4×400 metrów i srebrną medalistką tych samych Igrzysk Olimpijskich w kobiecej sztafecie 4×400 m. Z ostatnich Mistrzostw Europy w Monachium przywiozła dwa srebrne medale, które zdobyła w biegu indywidualnym i sztafetowym. Kaczmarek jest też drugą Polką, po Irenie Szewińskiej, która złamała magiczna barierę 50 sekund!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Celem globalnej kampanii „We Got Now” marki New Balance jest inspirowanie młodego pokolenia do odważnego działania „teraz”. Bohaterami kolejnych odsłon są ludzie, którzy realizując marzenia działają na własnych zasadach i mają ogromny wpływ na świat współczesnego sportu i kultury. We Got Now jest symbolem globalnego pokolenia, które odważnie definiuje siebie na nowo w pogoni za swoimi pasjami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do tej pory, lokalnie komunikowaliśmy głównie nasze wyjątkowe produkty, a mniej skupialiśmy się na komunikacji naszej marki i wartości. Cieszymy się, że Natalia wspólnie z naszymi globalnymi ambasadorami może przybliżyć ideę We Got Now oraz inspirować nowe pokolenia do działania i robienia tego, co kochają najbardziej, najlepiej jak potrafią. Razem zostawimy to co, było i skupiamy się na tym, co jest teraz, pisząc nowe niesamowite historie. – komentuje Iga Bielawski, marketing director CEE New Balance.