Natalia posiada ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i PR. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii komunikacyjnych w obszarze B2B i employer brandingu. Realizowała działania dla takich marek jak Aviva, Linux Polska, GFT Polska, ABSL, Mikomax Smart Office i wielu innych. Od 5 lat jest związana z Lightscape, gdzie zajmowała do tej pory stanowisko PR managera.
Do obowiązków Natalii Kowalskiej będzie należał nadzór nad onboardingiem nowych klientów agencji, a także koordynacja i rozwój dotychczasowych projektów. Ponadto jako strategy manager będzie odpowiedzialna za rozwój marki i wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta