Natalia Kukulska i Miuosh ze wspólnym utworem wspierają Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

Piosenka „Korzenie i skrzydła” powstała specjalnie dla SOS Wioski Dziecięce, stając się osią tegorocznej kampanii Stowarzyszenia. Dochód z odtworzeń utworu w serwisach streamingowych pomoże zorganizować rodzinne święta dla opuszczonych i osieroconych dzieci oraz zapewnić utrzymanie Rodzinom SOS.
O autorze
1 min czytania 2022-12-09

Wzruszająca, wywołująca emocje muzyka w „Korzenie i skrzydła” oraz poruszający tekst o sile i przebaczeniu, o nadziei, mocy i odwadze odzwierciedlają potrzeby, troski i obawy dzieci przebywających pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

To pierwsza taka współpraca dla organizacji w jej 38-letniej historii, ale także pierwsza między Natalią Kukulską a Miuoshem. Artyści wspólnie skomponowali muzykę, napisali tekst i wyprodukowali utwór.

– Od samego początku czuliśmy, że ma to być utwór, który zostanie z nami na długo. Coś ponadczasowego i niedosłownego – mówi Natalia Kukulska.

– Każde dziecko z SOS Wiosek Dziecięcych ma własną niepowtarzalną historię, własny trud, ale też marzenia. Korzenie i skrzydła są tego odzwierciedleniem. Z jednej strony pogodzeniem się z przeszłością, a z drugiej – odważnym patrzeniem w dorosłe życie – komentuje Miuosh. – Myślę, że każdy z nas odnajdzie w tym utworze cząstkę siebie – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem kampanii jest poszerzenie świadomości działań, jakie każdego dnia prowadzi Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. W Polsce prawie 73 tys. dzieci jest nadal pozbawionych opieki rodzicielskiej – to miasto średniej wielkości. Niemal co czwarte z nich przebywa w pieczy instytucjonalnej, czekając na rodzinny dom. Z obserwacji ekspertów Stowarzyszenia wynika również, że liczba polskich dzieci, zgłaszanych do pieczy zastępczej stale rośnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ideę kreatywną kampanii stworzyła Tailor Made PR we współpracy z SOS Wioski Dziecięce. Agencja jest też odpowiedzialna za powstanie strategii działań PR, poprowadzenie relacji mediowych i influencerskich. Wsparcie eventowe podczas oficjalnej premiery teledysku zapewniło Studio Bank, za oprawę graficzną odpowiadało Plupart, a okładkę do singla stworzył Mrotek. Za reżyserię teledysku odpowiada Mateusz Znaniecki, a produkcję poprowadziło Bosko Films.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie podmioty zaangażowane w stworzenie kampanii zaangażowały się pro publico bono.