TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Natalia Kukulska i Miuosh ze wspólnym utworem wspierają Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

Piosenka „Korzenie i skrzydła” powstała specjalnie dla SOS Wioski Dziecięce, stając się osią tegorocznej kampanii Stowarzyszenia. Dochód z odtworzeń utworu w serwisach streamingowych pomoże zorganizować rodzinne święta dla opuszczonych i osieroconych dzieci oraz zapewnić utrzymanie Rodzinom SOS.
O autorze
1 min czytania 2022-12-09

Wzruszająca, wywołująca emocje muzyka w „Korzenie i skrzydła” oraz poruszający tekst o sile i przebaczeniu, o nadziei, mocy i odwadze odzwierciedlają potrzeby, troski i obawy dzieci przebywających pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

To pierwsza taka współpraca dla organizacji w jej 38-letniej historii, ale także pierwsza między Natalią Kukulską a Miuoshem. Artyści wspólnie skomponowali muzykę, napisali tekst i wyprodukowali utwór.

– Od samego początku czuliśmy, że ma to być utwór, który zostanie z nami na długo. Coś ponadczasowego i niedosłownego – mówi Natalia Kukulska.

– Każde dziecko z SOS Wiosek Dziecięcych ma własną niepowtarzalną historię, własny trud, ale też marzenia. Korzenie i skrzydła są tego odzwierciedleniem. Z jednej strony pogodzeniem się z przeszłością, a z drugiej – odważnym patrzeniem w dorosłe życie – komentuje Miuosh. – Myślę, że każdy z nas odnajdzie w tym utworze cząstkę siebie – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem kampanii jest poszerzenie świadomości działań, jakie każdego dnia prowadzi Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. W Polsce prawie 73 tys. dzieci jest nadal pozbawionych opieki rodzicielskiej – to miasto średniej wielkości. Niemal co czwarte z nich przebywa w pieczy instytucjonalnej, czekając na rodzinny dom. Z obserwacji ekspertów Stowarzyszenia wynika również, że liczba polskich dzieci, zgłaszanych do pieczy zastępczej stale rośnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ideę kreatywną kampanii stworzyła Tailor Made PR we współpracy z SOS Wioski Dziecięce. Agencja jest też odpowiedzialna za powstanie strategii działań PR, poprowadzenie relacji mediowych i influencerskich. Wsparcie eventowe podczas oficjalnej premiery teledysku zapewniło Studio Bank, za oprawę graficzną odpowiadało Plupart, a okładkę do singla stworzył Mrotek. Za reżyserię teledysku odpowiada Mateusz Znaniecki, a produkcję poprowadziło Bosko Films.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie podmioty zaangażowane w stworzenie kampanii zaangażowały się pro publico bono.