Natalia Sperkowska po dwuletniej przerwie powraca do Brand Support, gdzie stworzy team kreatywny z art directorem Urbanem Godlewskim. Będzie odpowiedzialna za tworzenie koncepcji kreatywnych na potrzeby stałych klientów agencji oraz realizację projektów przetargowych.
„Z Natalią zawsze łączył nas jasno określony system wartości i zbliżone wyczucie marek, dla których pracowałyśmy razem. Był taki czas, że musiałyśmy się rozstać, ale ciągle brakowało mi jej w zespole. Jak tylko pojawiła się szansa na powrót, otworzyliśmy szeroko drzwi z głośnym uśmiechniętym dzień dobry. Już wkrótce będziemy mogli zaprezentować efekty tego powrotu, a póki co cieszymy się każdym procesem kreatywnym, w którym wspólnie uczestniczymy’’ – mówi Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca Brand Support.
Zobacz również
Natalia Sperkowska pracowała w agencjach Advalue, Polymus, Grupa66 Ogilvy/Ogilvy Action oraz Change Integrated. Jest absolwentką filologii polskiej i podyplomowych studiów reklamy. Ma na swoim koncie zrealizowane kampanie dla marek Rimmel, Barbie, Durex, Chilli Zet, Lipton, Flegamina czy Anatol.