Natalia Sperkowska wraca do Brand Support

Do zespołu agencji Brand Support powraca Natalia Sperkowska. Wesprze dział kreacji na stanowisku senior copywritera.
O autorze
1 min czytania 2015-09-28

Natalia Sperkowska po dwuletniej przerwie powraca do Brand Support, gdzie stworzy team kreatywny z art directorem Urbanem Godlewskim. Będzie odpowiedzialna za tworzenie koncepcji kreatywnych na potrzeby stałych klientów agencji oraz realizację projektów przetargowych.

„Z Natalią zawsze łączył nas jasno określony system wartości i zbliżone wyczucie marek, dla których pracowałyśmy razem. Był taki czas, że musiałyśmy się rozstać, ale ciągle brakowało mi jej w zespole. Jak tylko pojawiła się szansa na powrót, otworzyliśmy szeroko drzwi z głośnym uśmiechniętym dzień dobry. Już wkrótce będziemy mogli zaprezentować efekty tego powrotu, a póki co cieszymy się każdym procesem kreatywnym, w którym wspólnie uczestniczymy’’ – mówi Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca Brand Support.

Natalia Sperkowska pracowała w agencjach Advalue, Polymus, Grupa66 Ogilvy/Ogilvy Action oraz Change Integrated. Jest absolwentką filologii polskiej i podyplomowych studiów reklamy. Ma na swoim koncie zrealizowane kampanie dla marek Rimmel, Barbie, Durex, Chilli Zet, Lipton, Flegamina czy Anatol.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj