Natalia Szroeder już od czwartego roku życia związana jest ze sceną. Jej niesamowity talent i magnetyzm przyciągają rzesze fanów. W październiku 2016 r. ukazał się solowy krążek wokalistki pt. “NATinterpretacje”, a teledysk do utworu „Zamienię Cię” w zaledwie 3 tygodnie przekroczył liczbę 3 milionów wyświetleń na YouTube. Śmiało można powiedzieć, że Natalia jest osobą wszechstronnie uzdolnioną. Pokazała to zdobywając Kryształową Kulę w 20-tej edycji tanecznego show „Taniec z Gwiazdami”. Poza tym napisała i zaśpiewała tytułowy utwór do filmu „Tarapaty”, który swoją premierę będzie miał we wrześniu bieżącego roku. Kolejnym ważnym wyzwaniem, jakie podejmuje wokalistka, jest ambasadorstwo marki Nails Company.
„Poszukiwania nowej ambasadorki marki Nails Company nie trwały długo. Wybór Natalii Szroeder był dla nas oczywisty. Jest ona kwintesencją naturalnego piękna, wyczucia stylu i wulkanem pozytywnej energii. Jej wizerunek idealnie wpisuje się w filozofię naszej firmy. Natalia uchodzi za symbol nowoczesnych, pewnych siebie i nieobawiających się wyrażać własnego ja kobiet. Jesteśmy pewni, że współpraca będzie niezwykle owocna.” – tłumaczy Dobrosława Lewkiewicz, właściciel i główny instruktor marki Nails Company.
Zobacz również
Już za chwilę będziemy mogli zapoznać się z pierwszymi efektami współpracy Natalii z marką Nails Company, m.in. kolekcją 10 niesamowitych kolorów lakierów hybrydowych na sezon jesień – zima 2017, sygnowanych właśnie „by Natalia Szroeder”. Najbardziej zniecierpliwionym fanom Natalii prezentujemy zdjęcia z backstage’u sesji fotograficznej, która odbyła się 29 sierpnia 2017.
„Cieszę się z nowego wyzwania, jakim jest bycie ambasadorką marki Nails Company. Czuję się jak ryba w wodzie. Z natury jestem szalona i uwielbiam zabawę kolorami i stylizacjami. Mogę zdradzić, że nową kolekcją na sezon jesień – zima 2017 zaskoczymy każdą fankę manicure hybrydowego. Pojawi się tu dużo efektu glamour, zmysłowych i eleganckich odcieni, które będą esencją kobiecości oraz szyku. Nie mogę się już doczekać, kiedy zaprezentujemy je wszystkim Paniom!” – tłumaczy Natalia Szroeder.
Marka Nails Company od wielu lat buduje pozycję lidera w dziedzinie lakierów hybrydowych, produktów do pielęgnacji dłoni, akryli i akcesoriów do manicure. Oferuje dodatkowo profesjonalne szkolenia, warsztaty dla specjalistek w dziedzinie zdobienia paznokci.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing