„Pielęgnuj w sobie blask” to hasło przewodnie linii tołpa pre age. To właśnie ten blask stał się bohaterem najnowszego spotu marki, w reżyserii Ralpha Kaminskiego, w którym główną rolę zagrała ambasadorka gamy – Natalia Szroeder.
Spot jest nastrojowy, czarno-biały, ale i oryginalny. Produkty pojawiają się jedynie na planszy końcowej.
Zobacz również
Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę tołpa jako niekonwencjonalną, łamiącą stereotypy.
Kampania Pre Age skierowana jest do osób w wieku 25-35 lat. Nowa linia stanowi odpowiedź tołpy na lukę rynkową: marka pragnie ułatwić konsumentkom przejście z pielęgnacji podstawowej na zapobiegającą powstawaniu zmarszczek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept kreatywny kampanii oraz produkcję spotu odpowiada Agencja Berns. Kampania obejmuje kanał digital.