Natalia Szroeder i Ralph Kamiński w nowym spocie marki tołpa

Marka tołpa rusza z nową kampanią reklamową. Linię kosmetyków do pielęgnacji pre age zapowiada niestandardowy spot z udziałem dwóch osobowości polskiej sceny artystycznej.
O autorze
0 min czytania 2022-05-04

„Pielęgnuj w sobie blask” to hasło przewodnie linii tołpa pre age. To właśnie ten blask stał się bohaterem najnowszego spotu marki, w reżyserii Ralpha Kaminskiego, w którym główną rolę zagrała ambasadorka gamy – Natalia Szroeder. 

Spot jest nastrojowy, czarno-biały, ale i oryginalny. Produkty pojawiają się jedynie na planszy końcowej.

Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę tołpa jako niekonwencjonalną, łamiącą stereotypy.

Kampania Pre Age skierowana jest do osób w wieku 25-35 lat. Nowa linia stanowi odpowiedź tołpy na lukę rynkową: marka pragnie ułatwić konsumentkom przejście z pielęgnacji podstawowej na zapobiegającą powstawaniu zmarszczek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept kreatywny kampanii oraz produkcję spotu odpowiada Agencja Berns. Kampania obejmuje kanał digital.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się