Kampania Belvedere Nation to manifest społeczności osób posiadających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta. Wszystkie te cechy są charakterystyczne dla bohaterów akcji – Natalii Szroeder, Tymka i Hodaka, których świeże spojrzenie na sztukę łączy się z doskonałym stylem, co pokazują w klimatycznych spotach, bazujących na eleganckich miejscach skąpanych w półmroku i transowych układach tanecznych.
Marka Belvedere postanowiła umieścić każdego z bohaterów w innej przestrzeni. Natalia Szroeder rozkręca imprezę wspaniałym układem tanecznym w eleganckim drink barze, Hodak wczuwa się w imprezowy nastrój wśród luksusowych samochodów w swoim garażu, za to Tymek w klubie poznaje na parkiecie odważną i wyrazistą dziewczynę. W kampanii liczą się detale – idealnie dopracowane wnętrza i kostiumy pasują do luksusowego charakteru Belvedere, za to energia bohaterów nadaje całości ekstrawaganckiego sznytu.
Zobacz również
Każdy z trzech spotów składających się na kampanię ma inny charakter, pasujący do bohaterów. Natalia Szroeder podkreśla swoją siłę, ale także wrażliwość oraz perfekcyjne poczucie rytmu, tworząc prawdziwy taniec-manifest silnej dziewczyny, który rozpoczyna imprezę ze swoimi przyjaciółkami.
Hodak w prawdziwie raperskim stylu otoczony jest symbolami luksusu: w miękkim szlafroku i mokasynach tańczy wokół luksusowych, sportowych samochodów, budząc wyraźny podziw swoich bodyguardów.
Z kolei Tymek, jako wyjątkowo wszechstronny artysta, który tworzy na wielu płaszczyznach: muzyki, mody oraz filmu, nadaje ton imprezie w klubie. Wszyscy wychodzą poza utarte schematy i są wyrazistym artystycznym głosem swojego pokolenia, które wie doskonale, czego chce i jak to osiągnąć.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spoty wyreżyserował Piotr Kujda za zdjęcia odpowiada Igor Połaniewicz. Autorem muzyki jest Magiera. Autorem sesji zdjęciowej jest Michał Klusek oraz Adam Słaboń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejnym etapem kampanii Belvedere Nation będą ekskluzywne pop-up eventy zorganizowane w warszawskich klubach, których szczegóły pozostają na razie tajemnicą. Akcja potrwa do końca czerwca.
Za koncepcję kreatywną, produkcję, komunikację kampanii oraz jej przebieg odpowiada agencja high&.