Natalia Wrońska-Pietrzak i Michał Basiński przez ostatnie 3,5 roku pracowali jako team kreatywny w agencji Freundschaft The Digitals, w której pełnili dodatkowo funkcje team leaderów. Odpowiadali za lokalne i globalne kampanie XTB, kampanie reklamowe Vectry, digitalowe kampanie Pracuj.pl, lokalne działania Swyft oraz Amundsen Vodka.
Wrońska-Pietrzak ma ponad 10-letnie doświadczenie w komunikacji, wcześniej pracowała także m.in. w GoldenSubmarine, 23Heroes, GPD Agency.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe Michała Basińskiego są związane m.in. z agencjami Change Integrated i Havas, gdzie miał okazję obsługiwać takich klientów, jak Orange, Citroën, Peugeot, NC+, BMW, Lenovo, Blik i Empik, Hyundai, PGE.
Wrońska-Pietrzak za kampanię dla Amundsen Vodka otrzymała złote Effie, Basiński został zaś tegorocznym zwycięzcą Young Creatives 2022 w kategorii film.
Zespół designerów wzmocniła Margarita Mikulich, która do Ogilvy przeszła z agencji McCann Poland. Pracowała tam 2 lata między innymi dla takich klientów, jak: KFC, Loréal, Vichy, Maybelline, Schaer, Dettol, MasterCard, Spoticar, La Roche-Posay, Coca-Cola i Mixa.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing