Wizerunek marki jest niezwykle ważny, szczególnie w dobie intensywnego rozwoju e-commerce. Dlatego w MODIVO S.A. wzmacniamy obszar komunikacji marketingowej, co pozwoli nam być nie tylko bliżej klienta, ale także wspierać realizację naszej strategii rozwoju. Nawiązując współpracę z takimi ekspertami jak Natalia Załęcka, jesteśmy pewni, że zarówno eobuwie.pl, jak i MODIVO jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczą naszych klientów swoją działalnością – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A.
Natalia Załęcka ma ponad 18-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i digital. Współtworzyła strategie komunikacji dla wielu polskich marek – m.in. Euro Bank, Algida, Łowicz oraz Getin Noble Bank, gdzie obejmowała stanowisko dyrektor marketingu i digital. Przed dołączeniem do MODIVO S.A. zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej w Deloitte Digital.
Zobacz również
Bardzo się cieszę, że zostałam członkiem zespołu eobuwie.pl. To silna marka z ogromnym potencjałem, która cały czas prężnie się rozwija. Dołączyłam do zgranego zespołu, który realizuje kreatywne, a także interaktywne projekty. Mam nadzieję, że razem umocnimy wizerunek marki, budując pozytywne doświadczenia klientów i oferując im ciekawe treści. Z pewnością już niedługo będziecie mogli zobaczyć efekty naszej pracy – mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu eobuwie.pl.
Natalia Załęcka ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Wielokrotnie doceniana za efektywne wdrażanie strategii marketingowych opartych o technologię zdobyła tak uznane nagrody jak Effie Awards, Innovation Cannes Lion, tytuł Dyrektora Marketingu Roku czy Innovation Ad Award.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]