Natasha Ivanova i Karol Kołodziński dołączyli do The Reel Friends

The Reel Friends, management twórców prowadzony przez Karolę Kowalczyk i Milenę Gronau-Kozyrę, ogłosił 2 nowe talenty w swoim składzie. Do zespołu twórców reprezentowanych przez TRF dołączyli: reżyserka Natasha Ivanova oraz reżyser Karol Kołodziński.
O autorze
1 min czytania 2023-06-22

Natasha Ivanova

Ukraińska reżyserka, której zamiłowanie do mody i sztuki zrodziło się już we wczesnych latach życia. Ponad dekadę temu weszła do branży jako modelka, ale już po chwili stała po drugiej stronie obiektywu. W ramach Tygodni Mody w Paryżu i Mediolanie pracowała dla marek Balmain, Dior, Chanel, Ermanno Scervino, Celine. Zainspirowana postanowiła wkroczyć w świat fotografii i filmu. W 2021 roku zadebiutowała jako reżyserka kampanią Nebula dla marki bielizny Zhilyova. Kampania otrzymała nominację za najlepsze zdjęcia podczas London Fashion Film Festival.

Jako reżyserka specjalizuje się w tworzeniu odważnych, bardzo współczesnych reklam i teledysków. Mocno wierzy, że jej najlepsze kreacje powstają na fundamencie zaufania między nią a klientami.

Karol Kołodziński

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ilustrator, art director, animator, twórca VFX – historia Karola w branży jest długa i złożona. Zdobyte latami doświadczenie pozwala mu doskonale łączyć różne światy i stylistyki w swoich projektach. Ma na koncie kampanie międzynarodowe, w tym spoty dla Samsunga na rynek amerykański, współtworzone z agencją Wieden & Kennedy Portland. Pracował dla marek takich jak PepsiCo, NBC, Chanel, Viaplay czy Al Jazeera. Jego prace zdobyły wyróżnienia w konkursach takich jak Cannes Lions oraz Promax BDA. Jego pierwsza kampania, dla Fundacji ALIVIA, otrzymała wyróżnienie w magazynie Shots oraz była publikowana w serwisach The Drum i Adweek.

Karol cechuje się dużym zaangażowaniem, doświadczeniem CGI oraz ciekawymi pomysłami co widać w jego projektach oraz w relacjach z klientami, agencjami i ekipą na planie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Rok po otwarciu managementu nasi twórcy mają za sobą niemalże 500 dni na planach zdjęciowych. Widzimy dokładnie co się dzieje na rynku i jesteśmy stałym partnerem dla produkcji, agencji i klientów, dlatego nasz roster poszerza się o nowe talenty. Uwielbiamy pracę z twórczymi osobami, które stale szukają nowych wyzwań i rozwiązań. Natasha i Karol to dokładnie tacy twórcy i cieszymy się, że w The Reel Friends możemy ich reprezentować – mówią Karola Kowalczyk i Milena Gronau-Kozyra.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

The Reel Friends działa od kwietnia ubiegłego roku i reprezentuje m.in.: Antoniego Nykowskiego, Bartosza Dombrowskiego, Michała Misińskiego, Jana Forysia, Patryka Kin, Kajetana Plisa, Kamila Płockiego, Mateusza Dziekońskiego, Julię Rogowską, Andiamo, Bartka Kaczmarka, Tymoteusza Pieszkę, Marcina Dubińca.