Coraz więcej marek stawia na naturalność w swoich kampaniach reklamowych. Photoshop powoli idzie w odstawkę, natomiast modelki, które promują dane kolekcje brandów, nie są już chorobliwie chude i mają widoczne krągłości.
Przykładem na to jest chociażby najnowsza kampania marki H&M, stworzona w duchu nurtu #bodypositive. Na zdjęciach promujących kolekcję kostiumów kąpielowych widzimy modelki o różnych typach sylwetki. Co więcej, w kampanii brandu ewidentnie postawiono na naturalność, bowiem zdjęcia reklamujące kolekcję nie zostały potraktowane Photoshopem.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
zdjęcia: instagram.com/hm
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Najnowsza kampania szminek marki Gucci różni się od tych, które dotychczas widzieliśmy – zamiast perfekcyjnego uśmiechu produkty beauty reklamuje niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.
PS2
Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.