Marka Naturell stale śledzi sytuację na rynku i odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Trendy: wegański, wegetariański i fleksitariański zyskały na popularności, co wygenerowało potrzebę stworzenia produktów dopasowanych do potrzeb osób na diecie roślinnej – tak marka opracowała wegańską linię suplementów diety.
NAV agency rozpoczęła pracę nad kampanią dla Naturell od wypracowania koncepcji kreatywnej komunikacji oraz key visuali dla nowych produktów marki: Kompleks Vege, oraz Witamina D3 z alg. Stworzone materiały wizualne adaptowane były do wielu różnych formatów – od modułów gazetkowych, GDN-ów, postów w social media marki, aż po animacje produktowe i rozbudowane karty rich contentowe na stronie Naturell oraz e-aptek, będące „wizytówkami” nowych produktów.
Zobacz również
Dodatkowym działaniem w ramach kampanii było wypracowanie koncepcji na aktywacje wspierające. Dla marki Naturell bardzo ważne było zwiększenie świadomości oraz tworzenie materiałów edukacyjnych. Tak we współpracy z twórcami przepisów z RoślinnieJemy powstał m.in. specjalny „Przepiśnik” wręczany klientom, którzy swoje życie związali lub zamierzają związać z przejściem na dietę roślinną.
W celu poszerzenia zasięgu dotarcia do grup docelowych NAV agency pomogło marce Naturell w opracowaniu koncepcji kreatywnej współpracy z influencerką – Zosią Chołoniewską, która od lat działa w zakresie edukowania na temat odpowiedzialnego i rozsądnego podejścia do diety roślinnej oraz aktywności.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell