…„Architekt marki – uczymy budować silne marki”.
Architekt marki, czyli kto?
Kierunek „Architekt marki – uczymy budować silne marki” jako pierwszy na polskim rynku definiuje kompetencje osoby zarządzającej marką i nadaje temu stanowisku nową jakość. „Architekt marki to osoba, która wie, jak zarządzać wszystkimi aspektami marki. Nie tylko wizerunkowymi, ale również wynikiem finansowym, jak i wolumenem sprzedaży. Wie, jak wprowadzać markę na rynek i w jaki sposób wzmocnić już istniejącą, gdy udziały rynkowe są stabilne lub spadają” – mówi Małgorzata Lisowska, autorka programu i kierownik studiów.
Zobacz również
Kształcenie praktyków przez praktyków
Zajęcia są tworzone i prowadzone przez najlepszych managerów od strony klienta oraz przedstawicieli agencji reklamowych, PR’owych czy domów mediowych. Przekazywana wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem 19 praktyków biznesu, którzy dbają, by była ona w pełni zgodna z najnowszymi trendami rynkowymi. Dzięki temu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności tworzenia silnych marek oraz kompetencje samodzielnego zarządzania marką wymagane przez duże, międzynarodowe korporacje.
„Nasze studia pozwalają poznać zagadnienia dotyczące budowania marki kompleksowo i spojrzeć na nią z różnych perspektyw: zarówno od strony korporacji, jak i agencji, a także konsumenta” – mówi Małgorzata Lisowska.
Zostań Architektem marki
Studia podyplomowe „Architekt marki – uczymy budować silne marki” to intensywne dwa semestry i ponad 200 godzin nauki, w czasie których studenci poznają zagadnienia m.in. takie jak: strategia marki, proces wprowadzania marki na rynek od strony klienta i agencji, pozycjonowanie cenowe, budowanie przewagi konkurencyjnej, rachunek zysków i strat, strategia marki w kanałach digital, badania ilościowe i jakościowe, zarządzanie sytuacją kryzysową czy planowanie mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zajęcia aż w 90% mają charakter warsztatowy – są to seminaria, ćwiczenia, panele dyskusyjne czy analizy przypadków. Stwarza to słuchaczom możliwość aktywnego rozwiązywania konkretnych case studies, zaczerpniętych z doświadczeń marketingowych znanych i renomowanych firm.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Pokazujemy uczestnikom studiów, że proces budowania marki jest podobny, bez względu na kategorię. Dodatkowo słuchacze tego kierunku poznają mechanizmy zarządzania marką w różnych kategoriach w oparciu o praktyczne zastosowania” – dodaje Małgorzata Lisowska.
Rekrutacja trwa
Studia adresowane są głównie do pracowników działów marketingu i trade marketingu korporacji, ale również przedstawicieli sektora MSP czy osób pracujących w agencjach reklamowych, agencjach PR, eventowych oraz w domach mediowych, które chcą pracować po stronie klienta lub podnieść swoje kompetencje. Studia zainteresują również osoby, chcące zmienić dotychczasową kategorię produktową, w której pracują.
Rekrutacja trwa do 30 września 2016 r.