Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

NAV agency wygrywa przetarg firmy Lavazza na obsługę BTL

NAV agency odpowiada za kompleksową obsługę BTL marki Lavazza – włoskiej firmy kawowej.
O autorze
0 min czytania 2021-01-26

Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych oraz projektowania i produkcji POSM. NAV agency będzie również odpowiedzialna za szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność i świadomość marki zarówno w kanale retail, jak i gastronomii.

Agencja została wybrana w drodze przetargu.