TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Nawilżanie jest seksi”: Durex rusza z kampanią promującą lubrykanty

Seks jest lepszy z lubrykantem, więc należy po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz najnowszej kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka walczy ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia.
O autorze
2 min czytania 2021-05-06

Tytuł kampanii, jak i całe zrealizowanie w jej ramach działania, mają uzmysłowić kobietom, że stosowanie lubrykantów jest czymś naturalnym i nie powinno być powodem do wstydu. Istnieje przekonanie, że po produkty z tej kategorii sięgają jedynie starsze, będące w okresie menopauzy kobiety lub te, które są bardzo aktywne seksualnie. Durex pragnie przeciwstawić się tym stereotypom i zerwać z tabu krążącym wokół żeli intymnych. Badania wykazują, że aż 75% kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu w pochwie podczas stosunku. Dla 50% pań jest to problem nawracający, bardziej odczuwalny przy zwiększonej aktywności seksualnej. Z kolei wynikający z kobiecej fizjologii fakt jest taki, że kobiety mogą doświadczać niedostatecznego nawilżenia nawet przez 2/3 cyklu. Skutki tej dolegliwości są różne i dotyczą zarówno sfery fizycznej, jak i emocjonalnej. Można jednak w łatwy sposób im zapobiec – czasem wystarczy sięgać po lubrykanty od Durex, gdy tylko poczuje się taką potrzebę.

– Od lat głównym celem naszych działań jest zwiększanie komfortu życia seksualnego Polek i Polaków. Przełamujemy tabu i mówimy o rzeczach, które mogą wydawać się trudne, ale które dotyczą każdego człowieka. Tak samo jest przy okazji kampanii „Nawliżanie jest seksi”, która skupia się na kwestii lubrykacji, a w centrum zainteresowania stawia potrzeby kobiet. Wiemy, jak częstym problemem jest niedostateczne nawilżenie, a jednocześnie jak bardzo czynnik ten wpływa na komfort wielu kobiet. Dlatego pragniemy uświadomić Polki, że nie trzeba przystawać na niewygodę, a nawet ból. Można wziąć sprawy w swoje ręce i cieszyć się przyjemnym seksem – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager marki Durex.

Na potrzeby kampanii zaadaptowano na polski rynek globalną wersję spotu reklamowego, w którym na różnych przykładach przedstawiono sprawczość kobiet XXI wieku. Pokazano, jak zmieniają one zasady, odwracają role i walczą o swoje, więc dlaczego w sferze intymnej ma być inaczej? Widoczne w reklamie lubrykanty są rozwiązaniem na bardziej suche dni, w które również można uprawiać w pełni komfortowy seks. Durex, pragnąc zwiększać komfort życia seksualnego wszystkich ludzi, podejmuje ważne tematy dotyczące seksu, a problem uczucia suchości w pochwie jest jednym z nich.

Do produktów promowanych przy okazji kampanii „Nawilżanie jest seksi” należą m.in. lubrykanty z linii Naturals: Durex Naturals Pure (o przyjaznym pH, z prebiotykiem), Durex Naturals Hyaluro (nawilżający, z naturalnym kwasem hialuronowym) oraz Durex Naturals Sensitive (delikatny, z ekstraktem z aloesu). Każdy z żeli intymnych Durex Naturals zawiera 100% składników pochodzenia naturalnego i łagodzi dyskomfort podczas stosunku, zapewniając gładkie zbliżenie. Dodatkowo nowością w portfolio marki jest żel intymny Intima Balance. To lubrykant o formule z prebiotykiem PRO-pH™ i kwasem mlekowym, które wspierają rozwój dobrych bakterii odpowiedzialnych za wsparcie w utrzymaniu zrównoważonego pH pochwy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stworzeniem strategii oraz adaptacją idei kreatywnej kampanii Durex „Nawilżanie jest seksi” zajęła się agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Placement w TV oraz w digitalu zakupił dom mediowy OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing