Nazar Al-Khouri objął stanowisko group account managera w zespole kierowanym przez Sylwię Tygielską. Będzie odpowiedzialny za bieżącą obsługę aktualnych klientów oraz pozyskiwanie nowych budżetów i projektów dla agencji.
Z branżą reklamową Nazar Al-Khouri związany jest od kilkunastu lat. Do Isobar Poland Group przechodzi z Ogilvy & Mather gdzie przez ponad 1,5 roku pełnił funkcję PR & New Business Directora. Doświadczenie managerskie zdobywał pracując między innym dla takich marek jak Coca- Cola, McDonald’s, E.Wedel, Bank Millenium, Polski Linie Lotnicze LOT czy CitiBank.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Współtworzył kampanie nagradzane przez jury polskich oraz międzynarodowych konkursów, w tym : Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drum czy KTR.
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, technologii i data pracujących w Warszawie i Białymstoku.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]