Disanto będzie odpowiedzialny za rozwój globalnej oferty BNG z zakresu E-commerce oraz projektowanie nowych produktów i usług dla strategicznych klientów grupy. Do jego zadań będzie należała praca z agencjami należącymi do Brand New Galaxy, nowymi partnerami, a także wspieranie rozwoju biznesu w grupie.
Nelson Disanto jest uznanym specjalistą w dziedzinie E-biznesu na poziomie regionalnym i globalnym. Od siedmiu lat koncentrował się na tworzeniu i implementacji innowacyjnych strategii E-commerce, realizacji kampanii dla marek P&G, z którym związany był przez 15 lat. Doświadczenie Nelsona to również działania z zakresu digital marketingu i digital transformation marek. Ostatnio pracował na stanowisku e-business lead w Nestlé.
Zobacz również
– Cieszę się, że mogę dołączyć do Brand New Galaxy i grupy ludzi, z którymi moja droga zawodowa krzyżowała się kilkakrotnie w ciągu ostatniej dekady. Zawsze inspirowała mnie ich pasja do innowacji, chęć uczenia się i nastawienie na rozwój. Dziś agencje muszą myśleć jak klienci, ponieważ ich biznesy skupiają się na wspólnych celach. Wierzę, że doświadczenie, które wniosę od strony klienta, pomoże nam zbudować silniejsze i jeszcze bardziej efektywne propozycje zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów Brand New Galaxy – mówi Disanto.