neo-angin® odświeża wizerunek w nowej kampanii

Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin®. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
O autorze
1 min czytania 2020-10-22

Kiedy dopada Cię infekcja gardła, stajesz się sceptyczny… Warto wtedy sięgnąć po lek antyseptyczny. Takie założenie posłużyło do stworzenia zintegrowanej kampanii dla marki neo-angin®. Kampania ruszyła we wrześniu.

Celem kampanii jest przypomnienie głównych atutów leku i edukacja konsumentów. W kampanii przybliżony zostanie problem infekcji gardła. Wytłumaczenie pojęć związanych z infekcją, takich jak antyseptyczność czy patogeny, ma przyczynić się do wyboru marki neo-angin® przez konsumentów.

Działania kampanijne są skorelowane terminowo z jesienią – porą infekcji i przeziębień. W kampanii wyznaczono etap budowy wizerunku, edukowania i kształtowania postaw oraz potwierdzenia wyboru produktu. Całość opiera się głównie na materiałach video. Emitowane stopniowo budują spójną historię i podkreślają atrybuty marki. W kampanii wzięte są pod uwagę porównywarki cen, media społecznościowe, programmatic oraz widgety contentowe.

Na potrzeby kampanii odświeżona została także strona conagardlo.pl. Spełnia ona funkcję promocyjno-edukacyjną. Całość działań uzupełni kampania prasowa w najbardziej poczytnych czasopismach i tygodnikach telewizyjnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Chromatique, za produkcję spotów odpowiada należący do niej dom produkcyjny. Zakupem mediów zajął się MediaOn.

Słuchaj podcastu NowyMarketing