Współpraca dotyczyła kampanii promującej ubezpieczenie mieszkaniowe Generali. Zadaniem agencji było przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz jej egzekucja. – W kampanii wykorzystaliśmy bardzo silny emocjonalnie element oferty Generali związany z niepewnością odczuwaną po pozostawieniu bez opieki mieszkania na dłuży czas. Każdy z nas był kiedyś w takiej sytuacji i na pewno zastanawiał się, czy zakręcił wodę, wyłączył żelazko lub dobrze zamknął drzwi – mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake.
Ubezpieczenie mieszkaniowe Generali uznane zostało przez dziennik Rzeczpospolita za najlepsze na rynku, co również zostało podkreślone w formach reklamowych przygotowanych przez agencję. Zespół odpowiedzialny za to zadanie tworzyli między innymi: Łukasz Maścianica – dyrektor kreatywny, Grzegorz Wojciechowski – account manager, Kamil Kuć – senior copywriter oraz graphic designerzy Marcin Płucinik oraz Przemysław Lorenc. Efekty pracy zespołu kreatywnego Neon Shake można było podziwiać w radiu, internecie oraz np. w komunikacji miejskiej w największych miastach Polski. – Działania dla Generali wzmacniają nasze doświadczenie w działalności na rzecz sektora finansowego, w tym ubezpieczeń – dodaje Tomek Napierała z Neon Shake.
Zobacz również
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach