TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Neon Shake pomagał promować ubezpieczenie mieszkania Generali Polska

Generali, jedna z firm ubezpieczeniowych w Polsce, rozpoczęła współpracę strategiczno-kreatywną z agencją Neon Shake.
O autorze
1 min czytania 2017-10-17

Współpraca dotyczyła kampanii promującej ubezpieczenie mieszkaniowe Generali. Zadaniem agencji było przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz jej egzekucja. – W kampanii wykorzystaliśmy bardzo silny emocjonalnie element oferty Generali związany z niepewnością odczuwaną po pozostawieniu bez opieki mieszkania na dłuży czas. Każdy z nas był kiedyś w takiej sytuacji i na pewno zastanawiał się, czy zakręcił wodę, wyłączył żelazko lub dobrze zamknął drzwi – mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake.

Ubezpieczenie mieszkaniowe Generali uznane zostało przez dziennik Rzeczpospolita za najlepsze na rynku, co również zostało podkreślone w formach reklamowych przygotowanych przez agencję. Zespół odpowiedzialny za to zadanie tworzyli między innymi: Łukasz Maścianica – dyrektor kreatywny, Grzegorz Wojciechowski – account manager, Kamil Kuć – senior copywriter oraz graphic designerzy Marcin Płucinik oraz Przemysław Lorenc. Efekty pracy zespołu kreatywnego Neon Shake można było podziwiać w  radiu, internecie oraz np. w komunikacji miejskiej w największych miastach Polski. – Działania dla Generali  wzmacniają nasze doświadczenie w działalności na rzecz sektora finansowego, w tym ubezpieczeń – dodaje Tomek Napierała z Neon Shake.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj