Nowa członkini zespołu kierowanego przez Tomka Napierałę, współwłaściciela i dyrektora kreatywnego Neon Shake, będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynację projektów przetargowych z zakresu social media marketingu, public relations, content marketingu oraz obsługi kreatywnej i strategicznej. Głównie na rynkach zagranicznych.
Patricia Kosterski pracowała wcześniej jako Brand Manager w Barste Design oraz w niemieckiej agencji reklamowej Ofenstein w Monachium. Na swoim koncie ma także zatrudnienie u dystrybutora i promotora luksusowych marek szwajcarskich zegarków Anders Superbrands. W portfolio marek ma projekty dla Betty Barclay, Maurer Wirtz, Mercedes-Benz czy Jil Sander. Nowa new business managerka jest absolwentką Uniwersytetu Europy Centralnej w Skalicy oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Z rynkiem marketingowym związana jest od niemal 4 lat. Patricia Kosterski urodziła się w Moskwie, mieszkała na Słowacji i w Niemczech, obecnie związana jest z Polską.
Zobacz również
Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Generali, Echo Investment, Western Union, Getin Leasing, Work Service, Oranżada Hellena, Apsys czy Bricomarché.