Neon Shake wzmacnia zespół new business

Patricia Kosterski dołączyła, wraz z początkiem października, do teamu sprzedażowego Neon Shake.
O autorze
1 min czytania 2017-10-11

Nowa członkini zespołu kierowanego przez Tomka Napierałę, współwłaściciela i dyrektora kreatywnego Neon Shake, będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynację projektów przetargowych z zakresu social media marketingu, public relations, content marketingu oraz obsługi kreatywnej i strategicznej. Głównie na rynkach zagranicznych.

Patricia Kosterski pracowała wcześniej jako Brand Manager w Barste Design oraz w niemieckiej agencji reklamowej Ofenstein w Monachium. Na swoim koncie ma także zatrudnienie u dystrybutora i promotora luksusowych marek szwajcarskich zegarków Anders Superbrands. W portfolio marek ma projekty dla Betty Barclay, Maurer Wirtz, Mercedes-Benz czy Jil Sander. Nowa new business managerka jest absolwentką Uniwersytetu Europy Centralnej w Skalicy oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Z rynkiem marketingowym związana jest od niemal 4 lat. Patricia Kosterski urodziła się w Moskwie, mieszkała na Słowacji i w Niemczech, obecnie związana jest z Polską.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Generali, Echo Investment, Western Union, Getin Leasing, Work Service, Oranżada Hellena, Apsys czy Bricomarché.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj