Działania reklamowe, które Euvic 360e-com rozpoczął w pierwszym kwartale 2022 roku dla sklepu internetowego NEONAIL, objęły swoim zakresem usługę display retargetingu. Jedną z największych zalet retargetingu jest fakt, iż pozwala na wysoki poziom personalizacji reklam i dotarcie do anonimowych użytkowników.
Dzięki wdrożeniu tej technologii do swojej strategii marketingowej NEONAIL, znacznie zwiększył szanse na wzrost sprzedaży w swoim e-sklepie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]