Nerwy na wodzy dzięki Kalms

Trudna sytuacja życiowa, nadmiar obowiązków zawodowych czy problemy ze zdrowiem to typowe trudności, z którymi zmaga się człowiek prowadzący intensywny tryb życia. Kalms jest roślinnym lekiem uspokajającym, pomocnym w zwalczaniu codziennych stresów.
O autorze
0 min czytania 2016-04-25

Kampania produktu obejmuje działania w digitalu i TV. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.

Marka Kalms znajduje się w portfolio spółki Orkla Health. Kampania leku uspokajającego skierowana jest do osób aktywnych, żyjących w ciągłym napięciu, pod presją czasu, a więc często rozdrażnionych nadmiernymi obowiązkami i natłokiem pracy. Regularne zażywanie Kalms daje poczucie bezpieczeństwa, uspokojenia, a także możliwość kontrolowania stresu, nie osłabiając jednocześnie jasnego myślenia i koncentracji. Naturalny skład leku jest zasługą unikalnej kompozycji trzech ziół: waleriany, chmielu oraz goryczki żółtej.

Kampania obejmuje działania w digitalu oraz sponsoring TV w sztandarowym programie rozrywkowym Polsatu, „Twoja twarz brzmi znajomo”. Akcja potrwa do końca maja br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja Kampania R360, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj