Nespresso dołącza do klientów AF.agency

Nespresso, producent najwyżej jakości kawy, rozpoczęło współpracę z agencją digitalową AF.agency. AF.agency zajmie się działaniami e-commerce marki, m.in. prezentacją produktów w sieci i kompleksową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy Nespresso.
O autorze
1 min czytania 2018-01-26

Pierwszy etap prac obejmie platformy internetowe RTV Euro AGD i OleOle! Agencja odpowiedzialna będzie za kompleksowy audyt, stworzenie i wdrożenie kart produktowych oraz optymalizację konwersji marki Nespresso.

Ze strony AF.agency liderem projektu jest Maciej Raczak, Account Director.

Współpraca jest wynikiem przeprowadzonego przetargu.

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i punktem odniesienia na rynku porcjowanej kawy najwyższej jakości. Firma współpracuje z ponad 70 tys. rolników w 12 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality™, który ma na celu wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju na plantacjach i w ich okolicach. Stworzony w 2003 roku we współpracy z Rainforest Alliance program pozwala poprawić ilość i jakość zbiorów, zapewniając zrównoważoną produkcję kawy wysokiej jakości i poprawiając jakość życia plantatorów i ich społeczności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Główna siedziba Nespresso znajduje się w szwajcarskiej Lozannie, a firma prowadzi działalność w 69 krajach i zatrudnia ponad 12 tys. osób. W 2016 sieć punktów sprzedaży Nespresso obejmowała ponad 600 placówek.

Więcej informacji dostępne jest na firmowej stronie Nespresso: www.nestle-nespresso.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się